;
coinex

آیا نام رسمی گوشی های جدید نکسوس مشخص شده اند؟

آیا نام رسمی گوشی های جدید نکسوس درست هستند؟

عرضه ی گوشی جدید با نامی دقیقاً مثل گوشی های قدیمی درد سر هایی را به وجود می آورند مثلاً این که برای موتور جست و جو ها و کارکنان فروشگاه ها درک این موضوع که شما دقیقاً دنبال چه چیزی هستید را سخت می کند.

به نظر می رسد که گوگل این مشکل را با اضافه کردن نویسه هایی به انتهای نام سری گوشی های 2015 خود را برطرف کرده است. بنا به گزارش Droid Life نام گوشی های جدید گوگل نکسوس 5X و نکسوس 6P خواهد بود.

آیا X به خاطر eXtra و p به خاطر Plus خواهد بود؟ یا Phablet؟ متاسفانه هیچ گونه حدس نزدیکی نمی توان زد. شما چطور فکر می کنید؟ چیزی به ذهن شما خطور می کند؟

این حرکتی است که گوگل برای حل معضلاتی که ما به آن اشاره کردیم انجام داده است. در واقع این امر اجازه می دهد تا وقتی از یک ارائه ی ویژه از نکسوس 6 صحبت می کنیم مشخص باشد که منظورمان کدام مدل است نه اینکه به دنبال 2014 یا 2015 بودن آن باشیم.

طبق یک دعوتنامه رسمی که گوگل آن را در رسانه ها منتشر کرد، ما شاهد عرضه ی هر دو این گوشی های جدید در 29 سپتامبر خواهیم بود. شما می توانید این رویداد را به صورت پخش زنده از youtube.com/google مشاهده کنید.

انتظار می رود که نکسوس 6P بزرگتر و قدری گران تر و حرفه ای تر از جفت خود باشد. به هر حال همه چیز راجع به گوشی های نکسوس 6P و نکسوس 5X تا 10 روز دیگر مشخص خواهد شد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر