;
coinex

ال جی برای تولید انبوه صفحه نمایش های تاشو برای یک شریک ناشناس آماده می شود

ال جی. ال جی برای تولید انبوه صفحه نمایش های تاشو برای یک شریک ناشناس آماده می شود

بنا به یک گزارش اخیر از کره ی جنوبی، بخش دیسپلی ال جی (LG’s Display) برای تولید انبوه صفحه نمایش هایی که تا ۱۰۰۰۰۰برابر قابل تا شدن هستند – بدون اینکه آسیب فیزیکی ببینند- آماده می باشد. برخلاف سامسونگ، این غول تکنولوژی که در زمینه ی صفحه نمایش های تاشو فعال می باشد؛ این گزارش می گوید که ال جی از این صفحه نمایش های تاشو برای گوشی های هوشمند خود استفاده نمی کند. در عوض این شرکت، پانل های صفحه نمایش تاشو را برای شرکت های دیگر فراهم می کند.

اگرچه در این گزارش هیچ اشاره ای به نام این شرکتی که قرار است ال جی با آن همکاری کند، نشده است؛ اما گفته می شود که یک بیزینس نرم افزار جهانی با این مقصود که در بازار گوشی های هوشمند رده بالا، با اپل و سامسونگ رقابت کند، می باشد. به نظر می رسد که این شرکت فاقد منابع مالی نیست؛ همانطور که در این گزارش هم آمده است که ال جی  با این شرکت که نامش هم ذکر نشده، هزینه های سرمایه گذاری را به صدها میلیون دلار امریکا افزایش می دهد. بنا به شایعات، ال جی این پانل های تاشو را در گومی، Kyeongbuk تولید می کند.

 حدس می زنیم که این شرکتی که در بالا به آن اشاره شد، مایکروسافت باشد؛ چرا که به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری در جهان و به ویژه با ویندوز ۱۰ موبایل، می تواند پتانسیل رقابت با این شرکت ها را داشته باشد، ناگفته نماند که هنوز هیچ تاییدی بر این حدس و گمان ها وجود ندارد.

جالب توجه است که این گزارش به این نکته هم اشاره می کند که این شریک ال جی، از صفحه نمایش های تاشوی سامسونگ هم نمونه برداری کرده اما در نهایت تصمیم گرفته که با ال جی همکاری کند. چند روز پیش ما به اطلاع شما رساندیم که اولین گوشی های هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش تاشو ممکن است اوایل ماه ژانویه راه اندازی شوند.

به نظر می رسد که صفحه نمایش های تاشو در آینده ای نزدیک اهمیت چشمگیری را به دست می آورند. بنا به نتایج تحقیقات بازاری از HIS، صفحه نمایش های تاشو در سال ۲۰۱۶ به حدود یک چهارم از فروش همه ی صفحه نمایش های انعطاف پذیر می رسند و گفته می شود که تا سال ۲۰۲۰ این رقم  از ۵۰ درصد هم عبور می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر