;
coinex

بنا به شایعات، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال با Threshold 1 عرضه می شوند

لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال. بنا به شایعات، لومیا ۹۵۰ و لومیا ایکس ال ۹۵۰ با Threshold 1 عرضه می شوند

مایکروسافت به سختی در حال کار برای آماده کردن انتشار ویندوز ۱۰ موبایل می باشد و زمان باقی مانده برای اعلام گوشی های هوشمند جدید لومیا ۹۵۰ (Lumia 950) و لومیا ۹۵۰ ایکس ال  (Lumia 950 XL ) که انتظار می رود در چند هفته ی آینده باشد، بسیار کوتاه است. حتی این زمان برای شایعات جدید که از پرچمداران جدید ویندوز فون خبر می دهند که با نسخه ی Threshold 1 از ویندوز ۱۰ موبایل راه اندازی خواهند شد، خیلی کم است.

گزارش شده که مایکروسافت به سختی در حال کار بر روی نسخه ی Threshold 2 از ویندوز ۱۰ موبایل به منظور اضافه کردن برخی از قابلیت های جدید، می باشد که دارای پیشرفتی نسبی در عملکرد و قابلیت اطمینان هم هست، اما اخیرا توسط یک کارشناس ویندوز به نام Mary Jo Foley گفته شده که این Threshold 2 با این سخت افزار جدید راه اندازی نمی شود. بنا به گزارشی از WinBeta تایید شده که لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال با Threshold 1، احتمالا بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می شوند اما “این نسخه دارای تعداد زیادی از پچ ها و رفع باگ هایی می باشد که برای کمک به یک تجربه ی هموار و کامل – حداقل تا زمانیکه Threshold 2 به صورت عمومی منتشر شود- می باشد.”

با این حال این تاخیر ممکن است طولانی هم نباشد. این شایعات همچنان ادامه دارند و گفته می شود که Threshold 2 احتمالا تا نوامبر برای عرضه به تولید کنندگان آماده می شود، بنابراین پیشگامان ممکن است مجبور به انتظار طولانی برای این بروزرسانی نباشند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر