;
coinex

شایعه شده که گوشی گلکسی اس۷ با بدنه ای از آلیاژ منیزیم عرضه می شود

گلکسی اس۷. شایعه شده که گوشی گلکسی اس۷ با بدنه ای از آلیاژ منیزیم عرضه می شود

سامسونگ با معرفی خط شیشه ای –فلزی گلکسی اس۶، طراحی بنیادی را معرفی کرد و مواد را برای ساخت گوشی های هوشمند سری گلکسی اس تغییر داد. با این حال، بنا به یک گزارش اخیر، به نظر می رسد که سامسونگ ممکن است که برای ساخت گوشی های هوشمند رده بالای خود از مواد بهبود یافته ی دیگری استفاده کند. علاوه بر این ها، یک گزارش جدید از یک رسانه ی کره ی جنوبی ادعا می کند که سامسونگ برای ساخت بدنه ی گلکسی اس۷ (Samsung Galaxy S7) از آلیاژ منیزیم استفاده خواهد کرد.

این گزارش به نقل از یک منبع ناشناس از داخل زنجیره ی تامین سامسونگ می گوید، این شرکت اخیرا از همان شرکتی که قاب فلزی آلومینیوم ۶۰۱۳ را برای گوشی های فعلی گلکسی اس۶ می سازد، نمونه هایی از آلیاژ منیزیم دریافت کرده است. یک دلیل که برای باور این موضوع وجود دارد این است که این گزارش به یک بدنه ی فلزی و نه به یک مواد ساخته شده ی جدید، برای قاب فلزی که در گوشی های هوشمند گلکسی اس حال حاضر اشاره می کند. گفته می شود که با این تامین کننده ی قطعات برای تحویل یک آلیاژ منیزیم با یک سطح به همواری آلومینیوم که اپل برای آیفون های حال حاضرش استفاده می کند، صحبت هایی شده است.

از زمانی که اپل، ایفون ۶ پلاس را در سال گذشته راه اندازی کرد، رسوایی Bendgate مرتبط با آن باعث شد که چندین سازنده ی گوشی هوشمند مواد مورد نیاز برای ساخت گوشی هایشان را بهبود ببخشند. در حالی که این گوشی آیفون ۶ پلاس، با آلومینیوم ۶۰۰۳ آمد، آیفون ۶اس پلاس- نسل دوم فبلت اپل- آلومینیوم سری ۷۰۰۰ را به نمایش می گذارد که به سختی خم می شوند. نکته اینجاست که اگر سامسونگ قصد دارد که ساختار فلزی-شیشه ای طراحی خود حفظ نماید، واقعاً نیازی ندارد که از ماده ای سفت و سخت تر برای ساختار درونی آن استفاده کند، چرا که فریمی که در حال حاضر از آن استفاده می شود از برخی از ویژگی های ساختاری شیشه پشتی به بهترین نحو پشتیبانی می کند.

علاوه بر اینکه آلیاژ منیزیم در برابر خم شدن سخت تر است، در مقایسه با آلیاژ آلومینیوم سبک تر هم می باشد و همین نکات، نه تنها این ماده را برای استفاده در طراحی بدنه به منظور رفع مسائل مروط به ماندگاری تایید می کند بلکه امکان ساخت یک گوشی سبکتر را هم فراهم می کند.

شما در مورد این شایعه چه فکر می کنید؟ آیا علاقمند به گوشی گلکسی اس۷ با بدنه ی ساخته شده از آلیاژ منیزیم می باشید؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر