;
coinex

آخرین مدل گوشی اندروید وان در پرتغال و اسپانیا در دسترس قرار گرفت

آخرین مدل گوشی اندروید وان در پرتغال و اسپانیا در دسترس قرار گرفت

اندروید وان (Android One) طرح و برنامه ای است که توسط گوگل برای ارائه ی ارزان قیمت گوشی های اندروید طراحی شده است. در واقع ایده اصلی این است که خریداران گوشی های متوسط بتوانند از اندروید استفاده کنند. مدل جدید اندروید وان A4.5 BQ Aquaris خواهد بود و اکنون در پرتغال و اسپانیا با قیمت 193 دلار در دسترس است.

صفحه نمایش این گوشی 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 خواهد بود و با تراکم پیکسلی 245 ppi کار می کند. همچنین گوشی از تراشه ی MT6735 مدیا تک به همراه پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1 گیگا هرتز کار می کند. رم 1 گیگابیاتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارقا از طریق کارت حافظه از ویژگی های حافظه ای این گوشی می باشد. دروبین پشت آن 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن و ویدیو چت است 5 مگاپیکسل می باشد که نشان دهنده ی این است که به دوربین جلوی آن اهمیت زیادی داده شده است.

باتری 2470 میلی آمپری، دو سیم کارته بودن، پشتیبانی از ارتباطات 4G LTE، سیستم عامل اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی از دیگر ویژگی های گوشی می باشد. گوگل تضمین کرده است که تا 24 ماه گوشی آپدیت های جدید را دریافت خواهد کرد.

گوشی BQ Aquaris A4.5 برای پیش سفارش در رنگ های سفید و مشکی به صورت اینترنتی در دسترس قرار دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر