;
coinex

ممکن است نکسوس هوآوی 128گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه دهد

ممکن است نکسوس هوآوی 128گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه دهد

مدت هاست که اخباری از وجود دو نکسوس جدید گوگل که یکی ساخت ال جی، و دیگری ساخت هوآوی است، به گوش می رسد. بلاخره ما تاریخ و زمانی را که انتظار می رود گوگل دستگاه های نکسوس جدیدش را برای امسال، معرفی کند، دریافتیم (اگر شما از اخبار جامانده اید، باید بگوییم، در تاریخ 29سپتامبر، ساعت 01:00 بعد از ظهر، این رویداد برگزار می شود)، تصورات ما از چیزی که از نکسوس 6P جدید هوآوی انتظار داریم، در حال کامل شدن است (البته اگر آخرین شایعات نامگذاری واقعی باشد). در حال حاضر، جدیدترین شایعات این است که 6P، در رابطه با مقدار حافظه داخلی، شبیه هیچ کدام از نکسوس های دیگر کنونی نیست.
با توجه به یک گزارش جدید، نکسوس هوآوی، اولین نکسوسی است که با یک گزینه 128 گیگابایتی از فضای ذخیره سازی، ارائه شده است. اگر شایعات صحت داشته باشند، نکسوس6P در گزینه های ذخیره سازی 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی، و 128 گیگابایتی وجود خواهد داشت. متاسفانه، هیچ خبری در مورد فاصله قیمتی آنها وجود ندارد. سال گذشته برای نکسوس 6 بین گزینه های ذخیره سازی 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی، 50 دلار فاصله قیمت وجود داشت، اما برای نکسوس 9 این فاصله قیمتی 80 دلار بوده است.
به نظر می رسد معقول است که فرض کنیم هیچ گزینه ی ذخیره سازی قابل ارتقائی برای نکسوس 6P، وجود نخواهد داشت. چرا که گوگل ترجیح می دهد، مردم از خدمات کلود به جای ذخیره سازی محلی گسترش یافته استفاده کنند. شایعات قبلی حاکی از آن است که نکسوس 5X ال جی، فقط مدل 16 گیگابایتی و 32 گیگا بایتی، دارد، اما به نظر می رسد نکسوس 5X برای خرید، کاربر پسند تر باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر