;
coinex

جزئیات بیشتر راجع به گوشی Mi 4C شیائومی

جزئیات بیشتر راجع به گوشی Mi 4C شیائومی

مدیران میزو و شیائومی با استفاده از صفحه ی خود در شبکه ی اجتماعی چینی ها یعنی Webio، در حال انتشار اطلاعات گوشی های آینده ی خود هستند. در حالی که قبل تر Meziu Pro 5 به این وسیله معرفی شد، شیائومی نیز اطلاعاتی را راجع به گوشی Mi 4C فاش کرد.

قابلیت دو سیم کارته بودن این گوشی شامل ارتباطات 4G دو گانه خواهد بود. در گوشی Xiaomi Mi 4i یکی از سیم کارت ها 2G را پشتیبانی می کرد و آن یکی دیگر 4G را پشتیبانی می کرد. اما در Mi 4C هر دو سیم کارت، ارتباطات 4G  را پشتیبانی خواهند کرد.

مانند بسیاری دیگری از گوشی های اندرویدی، Mi 4C با دو بار ضربه زدن به صفحه نمایش، بیدار خواهد شد. همچنین اگر صفحه نمایش روشن باشد با دو بار ضربه زدن می توانید آن را خاموش کنید. این گوشی از تراشه ی اسنپدراگون 808 بهره می برد و به این معنی است که پردازنده ی آن 6 هسته ای و پردارنده ی گرافیکی آن آدرنو 418 خواهد بود. همچنین مدیر شرکت اضافه کرد که ارتباطات این گوشی بهتر شده است و 20% سریعتر از مدل قبلی اش دانلود خواهد کرد.

صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی و دارای رزولوشن 1920*1080 خواهد بود. این صفحه نمایش با چگالی پیکسلی 441ppi کار خواهد کرد. این گوشی در 3 مدل ارائه خواهد شد، یک مدل دارای 2 گیگابایت رم و دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت خواهد بود، مدل دوم 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و سومی 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. دوربین پشت 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 3080 mAh و سیستم عامل اندروید لالی پاپ 5.1 از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

یکی از ویژگی های شایعه شده که توسط هیچ کدام از مدیران آن تایید نشده است پورت مادون قرمز آن می باشد. طبق گزارشات، این ویژگی محرمانه ی گوشی خواهد بود. اگر این شایعات درست باشد این ویژگی در زمان پرده برداری گوشی در 22 سپتامبر سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. احتمالاً 3 اکتبر نیز روز عرضه ی گوشی خواهد بود. اطلاعات زیادی راجع به قیمت گوشی وجود ندارد و فقط به نظر می رسد مدل 3 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایت 235 دلار خواهد داشت. موضوعی که خیلی ها علاقه دارند راجع به گوشی بدانند این است که چرا فقط 100 هزار دستگاه از آن تولید شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر