;
coinex

3 چیز که باید درباره لپ تاپ LaVie Z لنوو بدانید

لنوو اخیرا جدیدترین لپ تاپ سری LaVie خود را معرفی کرد،LaVie Z، این مدل،یک الترابوک است که قادر به پاسخگویی به همه نیازهای روزمره زندگی و کسب و کارتان می باشد اما با یک ویژگی منحصر بفرد، و آن وزن فوق العاده سبک آن است. احتمالا سبکتر از هر لپ تاپی که تا کنون در دست گرفته اید. در اینجا قصد داریم به سه ویژگی بارز این لپ تاپ، قبل از آنکه تصمیم به خرید آن بگیرید، اشاره ای کنیم.

لنوو اخیرا جدیدترین لپ تاپ سری LaVie خود را معرفی کرد،LaVie Z، این مدل، یک الترابوک است که قادر به پاسخگویی به همه نیازهای روزمره زندگی و کسب و کارتان می باشد اما با یک ویژگی منحصر بفرد، و آن وزن فوق العاده سبک آن است. احتمالا سبکتر از هر لپ تاپی که تا کنون در دست گرفته اید. در اینجا قصد داریم به سه ویژگی بارز این لپ تاپ، قبل از آنکه تصمیم به خرید آن بگیرید، اشاره ای کنیم.

.

1. سبک وزنی دیوانه وار آن

LaVie Z ، یک لپ تاپ کامل است و خیلی چیزها دارد. اما همه آن چیزها در مقایسه با بزرگترین ویژگی آن رنگ باخته است؛ساختار سبک وزن آن؛ وزن آن تنها  1.8 پوند (0.8 کیلوگرم) می باشد هنگامی که این لپ تاپ را در دست می گیرید به وزن کم آن پی می برید گویی که یک پوسته جادویی از لپ تاپ در دست دارید که در هوا معلق است، شاید حتی متوجه نباشید که در کوله خود آنرا گذاشته اید یا نه! چون هیچ فشاری بر روی شانه خود حس نخواهید کرد.

.

2. قدرتمندی فوق العاده آن

داشتن این لپ تاپ سبک وزن بسیار هیجان انگیز است، اما برای کسانی که خیلی گذرا به آن نگاهی بیاندازند مشکوک به نظر می رسد، آیا این لپ تاپ بدلیل قطر نازکش قربانی خواهد شد؟ خوشبختانه جواب این سوال یک نه محکم است. این دستگاه دارای یک پردازنده اینتل Core i7 است با سرعت پردازش بسیار بالا، می تواند بدون هیچ مشکل خاصی خودش را اداره کند و به عنوان سبک وزن ترین عضو این خانواده، در برابر دیگر برادران بزرگتر وسنگینتر خود کم نیاورد.

.

3. قیمتی گران با ساختار شل و ول آن

افسوس که همه چیزهای خوب، ضعفهایی نیز دارند و LaVie Z نیز از این قاعده مستثنی نیست. این لپ تاپ از موادی ساخته شده است که احساس نازکی وبی دوام بودن میدهد(هر چند لنوو وعده لپ تاپ با دوامی را داده است) وهنگامی که این داستان با وزن فوق العاده سبک آن همراه می شود احساس ارزان بودن را در شما بر می انگیزاند، چیزی که قطعا با قیمت 1,199 دلاری آن به هیچ عنوان همخوانی ندارد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر