;
coinex

Stick with Android، اولین برنامه ی اندرویدی اپل را مسخره می کند

Stick with Android. این برنامه، اولین برنامه ی اندرویدی اپل را مسخره می کند

اوایل این هفته، اپل کاری که در چند سال گذشته غیر قابل تصور بود را انجام داد. این شرکت اولین برنامه ی اندرویدی خود را راه اندازی کرد، هرچند که  این برنامه ی اندرویدی قطعا آن چیزی نیست که مردم انتظار دارند. این اولین برنامه ی اندرویدی اپل به نام “حرکت به سمت iOS” یا “Move to iOS” می باشد که همانطور که از نامش هم مشخص است به کاربران کمک می کند تا از گوشی های هوشمند اندرویدی و تبلت ها به سمت آیفون ها و آیپدها حرکت کنند.

طرفداران اندرویدی با توهین به نام و هدف اولین برنامه ی اندرویدی اپل، به سرعت “Move to iOS” را در پلی استور از طریق یک بازبینی تک ستاره، در هم پاشیدند. یک چیز خنده دار تر از این رتبه بندی تک ستاره، پاسخ خیلی خوب دو تن از توسعه دهندگان نرم افزار اندروید بود.

دو تن از توسعه دهندگان اندروید به نام های Jonathan Schiffner و Matthias Miro به تازگی یک برنامه ی بی فایده اما بسیار خنده دار را در پلی استور راه اندازی کردند. این برنامه که نامش “Stick with Android” (به اندروید بچسبید) می باشد، کاربران را برای استفاده از اندروید و اجتناب از تغییر به “پلتفرم (بدتر) دیگر” تشویق می کند. خود این برنامه در واقع هیچ کاری انجام نمی دهد. این برنامه شامل یک دکمه بر روی یک پس زمینه ی سبز اندرویدی می باشد. هنگامی که بر روی دکمه ی “Click here to stay on Android” کلیک می کنید ، این برنامه یک پیام منتشر می کند که به این صورت است “تبریک می گوییم، شما این را انجام دادید”.

از زمانی که این برنامه ” Stick with Android” راه اندازی شده، موفق به دریافت ۵۱۳۱ بازبینی پنج ستاره و فقط ۱۰۸ بازبینی تک ستاره شده است. این برنامه با امتیاز ۴.۹ از ۵ از ۵۲۹۱ رتبه بندی، یکی از برنامه هایی است که در پلی استور بهترین امتیاز را کسب کرده است. این طور که به نظر می رسد، طرفداران اندروید برای ضربه زدن به اپل مصمم هستند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر