;
coinex

گوشی های هوشمند اچ تی سی که با قابلیت اندروید پی در ایالات متحده سازگار می باشند

اچ تی سی. گوشی های هوشمند اچ تی سی که با قابلیت اندروید پی در ایالات متحده سازگار می باشند

با آمادگی راه اندازی پلتفرم پرداخت موبایل نونما شده ی گوگل در چند هفته ی پیش، اچ تی سی (HTC) هم اخیرا یک لیستی از همه ی گوشی های هوشمند خود که با این پلتفرم اندروید پی (Android Pay)  در ایالات متحده سازگار می باشند، منتشر کرد.

اچ تی سی به غیر از لیست کردن دستگاه هایی که از این پلتفرم اندروید پی در ایالات متحده پشتیبانی می کنند، به طور خلاصه ویژگی های امنیتی ای که برای محافظت از اطلاعات مالی در آنها قرار داده می شود، را شرح داده است. این شرکت می گوید که هیچ کدام از جزئیات کارت ذخیره نمی شود و به هر کاربر یک “شماره حساب مجازی” یا (virtual account number) اختصاص داده می شود که جزئیات کارت شما را ایمن نگه می دارد.

جای تعجب نیست که هر سه پرچمدار گذشته ی اچ تی سی یعنی، One M7، One M8 و One M9 پشتیبانی از این اندروید پی را دریافت می کنند. دستگاه های دیگری که از این پلتفرم پشتیبانی می کنند، AT&T HTC Desire Eye و Desire 626 ،Sprint’s One E8 ،One Max ،Desire 616 و Desire 816 ،T-Mobile’s Nexus 9 و نسخه های ورایزون نکسوس ۹ و Desire 626 می باشند.

جای تعجب نیست که هر سه پرچمدار گذشته ی اچ تی سی یعنی، One M7، One M8، و One M9 پشتیبانی از این اندروید پی را دریافت می کنند.

به تازگی گوگل، اندروید پی را برای دانلود از پلی استور در دسترس قرار داده، اگرچه این برنامه تا زمانی که سرویس پرداخت موبایل گوگل در اواخر امسال راه اندازی نشود، کار نمی کند. همزمان با راه اندازی، کاربران قادر خواهند بود که  برای خریدهایشان در بیش از ۷۰۰۰۰۰ محل در ایالات متحده از اندروید پی استفاده کنند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر