;
coinex

جعبه شیائومی می c4، کمتر از 24 ساعت قبل از رونمایی آن فاش شد

قرار است فردا شیائومی c4 رونمایی شود. تصور کنید که در همان هتلی که در آن رویداد برگزار می شود، اقامت داشتید و به طور اتفاقی دقیقا اتاقی را که قرار است شیائومی c4 در کمتر از 24 ساعت دیگر در آن رونمایی شود، می یافتید، چکار می کردید ؟ قطعا همان کاری را می کردید که یکی از اعضای Weibo انجام داد، تعدادی عکس از دستگاه و جعبه آن، می گرفتید و آنها را ارسال می کردید.
گفته شده طراحی شیائومی c4 دقیقا همانند شیائومی می 4i، است، اما به جای این که در درجه اول برای بازار هند ساخته شده باشد، این گوشی برای مصرف کنندگان در چین ارائه شده است. در حالی که به نظر می رسد ظاهر آنها یکسان باشد، ولی شیائومی c4 با تراشه اسنپدراگون 808، و در مقابل، شیائومی می 4i با تراشه اسنپدراگون 615، کار می کند این بدان معناست که مدل جدید یک پردازنده هگزا هسته ای(هشت هسته ای) و پردازنده گرافیکی آدرنو 418 دارد.
شیائومی c4 از وجود یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1080 در 1920 و با تراکم پیکسل 441 پیکسل در اینچ، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000میلی آمپر ساعتی بهره می برد. انتظار داریم که سه نسخه از این گوشی ببینیم، یکی 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی، یکی دیگر 3 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی و برای کسانی که نیاز به حافظه ذخیره سازی بیشتر، دارند، یک مدل با 3 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.
شایعات مختلفی در مورد قیمت گذاری شنیده شده است، بر اساس یکی از این شایعات، مدل 16گیگا بایتی 200 دلار ، و مدل 32گیگا بایتی 235 دلار قیمت گذاری شده است. البته فردا، دقیقا از صحت این ارقام با خبر می شویم.

طراحی شیائومی c4 دقیقا همانند شیائومی می 4i، است،

تعدادی عکس از دستگاه و جعبه آن، می گرفتید و آنها را ارسال می کردید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر