;
coinex

میتو وی۴ توسط سایت چینی تنا تایید شد

تنا, TENNA, میتو وی۴, دوربین جلوی ۲۱ مگا پیکسلی, سلفی, سایت چینی, Meitu V4

سایت چینی تنا (TENNA)، به تازگی گوشی میتو وی۴ (Meitu V4) را تایید کرد. برای آن دسته از افرادی که به عکس های سلفی علاقه دارند، این گوشی می تواند انتخاب بعدی آنها باشد. یک دوربین جلوی ۲۱ مگا پیکسلی خیال شما را از این بابت راحت می کند که سلفی شما خوب از آب در می آید و وقتی که از دوربین جلوی این گوشی برای پریسکوپ (Periscope) استفاده می کنید، مخاطب شما عکس واضح و خوبی از آنچه که شما به او نشان می دهید، دریافت خواهد کرد.

این گوشی نه تنها یک دوربین ۲۱ مگا پیکسلی در جلو به نمایش می گذارد بلکه یک دوربین با همین مگا پیکسل را هم در عقب این گوشی ارائه می دهد. صفحه نمایش این گوشی، ۵ اینچی اولد (OLED) است که دارای تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در اینچ می باشد و کیفیتی معادل ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی فول  اچ دی (FHD) دارد. یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۲ گیگا هرتز توان این گوشی را که شامل ۳ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه ی بومی می باشد، تامین می کند. اندروید ۵.۱ هم از قبل بر روی آن نصب شده است.

میتو وی۴ از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند. این گوشی دارای ضخامت ۸.۹۵ میلی متری است و وزن آن هم ۱۴۵ گرم می باشد.قسمت بالا و پایین این گوشی گرد است که همین آن را تا حدودی عجیب و منحصر بفرد ساخته است. این گوشی در رنگ های صورتی، سفید و سبز عرضه می شود.

این گوشی نه تنها یک دوربین ۲۱ مگا پیکسلی در جلو به نمایش می گذارد بلکه یک دوربین با همین مگا پیکسل را در عقب این گوشی ارائه می دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر