;
coinex

بازی FIFA 16 Ultimate Team هم اکنون بر روی گوگل پلی قابل دسترس است

بازی FIFA 16 Ultimate Team هم اکنون بر روی گوگل پلی قابل دسترس است

مدت زیادی است که راجع به آمدن فیفا 16 صحبت هایی به گوش می رسد. اما EA سر انجام آخرین نسخه ی بازی فوتبالش یعنی FIFA 16 Ultimate Team را منتشر کرد و بر روی گوگل پلی قرار داد. اولین معرفی این بازی 5 ماه پیش و با این شعار که EA قصد دارد تا تجربه ی بازی بر روی کنسول را به موبایل بیاورد، معرفی شد.

در بازی شما قادر خواهید بود تیم خود را بسازید و تیم تان را با بازیکنانی که مد نظر دارید مدیریت کنید. شما می توانید از بین 10000 بازیکن و 500 تیم موجود انتخاب کنید. شما با ساختن تیم خود می توانید در برابر بهترین تیم های فیفا در قالب مسابقات دوستانه و تورنومنت مسابقه دهید. شما حتی می توانید از طریق ویژگی که به آن Dynamic Accomplishments می گویند، می توانید از زندگی فوتبالی فعلی چالش خود را دوباره آغاز کنید.

در جشنواره ی بازی E3 2015 بررسی های کوتاهی بر روی بازی انجام گرفت و مشخص شد که گرافیک آن به همان خوبی است که شرکت قول داده بود. این بازی به نوعی ساخته و بهینه سازی شده است تا بتوان بر روی صفحه نمایش های کوچک هم آن را بازی کرد، اما جلوه ی واقعی آن وقتی بر روی تبلت ها بازی می شود، مشخص خواهد شد. فلش ها و دکمه ها بزرگ هستند و به راحتی قابل پیدا شدن هستند. درست مانند دیگر بازی های فوتبال با کشیدن ساده انگشتان بر روی صفحه نمایش می توانید توپ را پاس دهید یا شوت بزنید و یا با تپ کردن بر روی دیگر بازیکن ها توپ را به آنها پاس دهید.

می توانید در دموی زیر گوشه هایی از نحوه ی اجرای بازی را مشاهد کنید:

.

.

نکته ی قابل توجه این است که این بازی گرافیک بالایی دارد و ممکن است بر روی همه ی گوشی ها به خوبی اجرا نشود. توسعه دهنده بازی می گوید این بازی بر روی گوشی هایی که جدیداً تولید شده اند به خوبی اجرا می شود مانند اچ تی سی وان M8، گلکسی اس 6 سامسونگ، نکسوس 6 و نکسوس 9. برای دانلود و نصب این بازی حدود 1.4 گیگابایت حافظه نیاز دارید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر