;
coinex

تعداد کاربران فعال ماهانه ی اینستاگرام به ۴۰۰ میلیون می رسد

تیم اینستاگرام اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. اینستاگرام که ۹ ماه قبل دارای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه بود، با این رقمی که هم اکنون گزارش شده، به نظر می رسد به سرعت در حال رشد است. نمایندگان اینستاگرام  این موضوع را هم شفاف سازی کردند که در روز، بیش از ۸۰ میلیون عکس به اشتراک گذاشته می شود که ۷۵ درصد از این تعداد از کل جامعه ی بین المللی می باشد که خارج از ایالات متحده هستند.

از ۱۰۰ میلیون کاربر اخیری که به اینستاگرام ملحق شدند، بیش از نیمی از آنها در آسیا و اروپا زندگی می کنند. نمایندگان اینستاگرام نشان می دهند که سه کشوری که بیشتر این ۱۰۰ میلیون را شامل می شوند، اندونزی، ژاپن و برزیل هستند. اینستاگرام، برچسب رسیدن به 400 میلیون کاربر خود را با نمایش اینکه چگونه سراسر جهان به اینستاگرام می پیوندند، جشن می گیرد.

اینستاگرام به تازگی سرویس اینستاگرام دایرکت (Instagram Direct) را برای ارسال پیام مانند فیسبوک مسنجر و گوگل هانگوت ارتقا داده است. کمتر از یک ماه پیش بود که اینستاگرام به کاربران اجازه ی استفاده از عکس هایی که مربعی شکل نیستند را هم داد. هم اکنون شما می توانید در صورت تمایل از عکس های عمودی و یا افقی نیز استفاده کنید.

این را هم فراموش نکنید که در حال حاضر اینستاگرام شروع به ذخیره ی عکس های بزرگتر می کند.

به نظر شما فکر بعدی آنها چه چیزی ممکن است باشد؟

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر