;
coinex

کروم بوک 2 جدید توشیبا مبتنی بر ریز معماری Broadwell

اگر شما از طرفداران سال گذشته توشیبا کروم بوک 2 بوده باشید، شما باید به نسخه جدید ارتقا یافته ای که توشیبا امروز از آن رونمایی کرد نگاهی بیندازید.

اگر شما از طرفداران سال گذشته توشیبا کروم بوک 2 بوده باشید، شما باید به نسخه جدید ارتقا یافته ای که توشیبا امروز از آن رونمایی کرد نگاهی بیندازید.

کروم بوک 2 قبلی، با یک نمایشگر پرزرق و برق فول اچ دی و 4 گیگا بایت رم معرفی شده بود که بهتر از بسیاری از کروم بوک هایی است که تا به امروز به بازار عرضه شده است. متاسفانه، این مدل با یک پردازشگر اینتل سلرون و یک باتری که با تست های انجام شده فقط در حدود 6 ساعت و نیم انرژی ذخیره می کرد، به میدان آمد.

کروم بوک 2 جدید توشیبا با نسل پنجم پردازشگرهای Core i3 یا Core i5 اینتل و عمر باتری که توشیبا می گوید می تواند در حدود 8 ساعت و نیم بطول انجامد.

نسخه جدید کروم بوک 2 تقریبا مثل همان مدل قبلی است (به غیر از چیپ ست های پیشرفته و دارای نور پس زمینه صفحه کلید). این مدل، همان اسکلت پلاستیکی نقره ای رنگ را دارد، وزن آن 2.9 پوند (1.3 کیلو گرم) می باشد. با ضخامت 0.76 اینچ (1.93 سانتیمتر)، نمایشگر غیر لمسی 13.3 اینچی، یک درگاه HDMI و دو درگاه USB (که شامل  USB 2.0 و USB 3.0 می باشد).

درباره قیمت آن نیز باید گفت که بمانند مدل قبلی که در زمان رونمایی از آن 329.99 دلار قیمت گذاری شده بود می باشد. لپ تاپی که در ماه اکتبر امسال در دسترس خواهد بود، با پردازنده Core i3 با همان قیمت 329.99 دلار و با پردازنده Core i5 با قیمت 430 دلار عرضه خواهد شد.

اگر شما واقعا عاشق سیستم عامل گوگل هستید، اما به یک لپ تاپ قدرتمند نیاز دارید می توانید گوگل کروم بوک پیکسل 2 را تهیه نمایید.

مدل استاندارد آن دارای یک پردازنده Core i5، درگاه های USB 3.1 و USB-C، یک صفحه نمایشگر لمسی IPS با رزولوشن 2560 در 1,700 پیکسل و 8 گیگا بایت رم و البته با قیمتی در حدود دو برابر مدل کروم بوک 2 (تقریبا 999 دلار) می باشد.

اگر شما فقط به یک عملکرد قوی نیاز دارید و اندازه ها برایتان خیلی اهمیت ندارد، می توانید ایسر کروم بوک 15 C910 که تنها 499.99 دلار قیمت دارد انتخاب کنید. این مدل همچنین دارای پنجمین نسل از پردازشگرهای Core i5 و مثل مدل توشیبا دارای یک نمایشگر فول اچ دی به همراه 4 گیگا بایت رم می باشد. اما این مدل ایسر دارای یک نمایشگر 15 اینچ و وزن 4.85 پوندی (2.2 کیلوگرم) است که با این تفاسیر شاید برای همه مناسب نباشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر