;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 7 دارای یک مدل با صفحه نمایش معمولی و یک مدل با صفحه نمایش خمیده خواهد بود

سامسونگ گلکسی اس 7 دارای یک مدل با صفحه نمایش معمولی و یک مدل با صفحه نمایش خمیده خواهد بود

شاید شما به این موضوع دقت نکرده باشید، اما گوشی های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج تنها 6 ماه از عرضه شان می گذرد. اما سامسونگ بعد از گذشت این 6 ماه گوشی های گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5 را عرضه کرد. با همین استدلال می توانیم نتیجه بگیریم که تا 6 ماه آینده گوشی های جدید سامسونگ که احتمالاً سری گلکسی اس 7 خواهند بود، وارد بازار می شوند.

چند وقت پیش ما شایعاتی را شنیده بودیم که سامسونگ مدل های 5.2 اینچی و 5.8 اینچی گلکسی اس 7 را تولید خواهد کرد. در همین راستا به تازگی SamMobile تائید کرد که گلکسی اس 7 دو ورژن خواهد داشت، اگرچه تفاوت سایز صفحه نمایش ها در این گزارش ذکر نشده است. چیزی که SamMoblie  به آن اشاره داشت که دو مدل گلکسی اس 7 (شماره مدل های SM-G930 و SM-G935) از یک لحاظ شبیه گلکسی اس 6 اج خواهند بود. مدل GM-G930 دارای صفحه نمایش معمولی و GM-G935 داری صفحه نمایش خمیده خواهد بود.

گفته می شود که سامسونگ به گوشی SM-G930 لقب “Hero ” و به گوشی SM-G935 لقب “Hero2 ” داده است. گفتنی است که تراشه ی مورد استفاده در گلکسی اس 7 یا اکزینیوس 8890 سامسونگ و یا اسنپدراگون 820 کوالکام خواهد بود و سامسونگ در حال آزمایش این تراشه ها بر روی این گوشی است.

بنا به گزارش سام موبایل، دو مدل گلکسی اس 7 ابتدا در کشور های آمریکا، کانادا، چین، کره جنوبی عرضه خواهد شد و سپس وارد دیگر کشور ها می شود. انتظار می رود که تمام شرکت های اروپایی گوشی را ارائه خواهند کرد.

البته الان هر گونه اظهار نظر راجع به گلکسی اس 7 بسیار زود است و باید به انتظار نشست و دید که سامسونگ چه طرح و برنامه ای برای پرچمدار جدید خود خواهد داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر