;
coinex

نسخه ی نهایی اندروید 6 مارشمالو به زودی عرضه خواهد شد

نسخه ی نهایی اندروید 6 مارشمالو به زودی عرضه خواهد شد

گوگل اعلام کرده است که یک رویداد رسانه ای را هفته ی آینده و در تاریخ سه شنبه 7 مهر ماه برگزار خواهد کرد.  انتظار می رود در این رویداد گوگل از دو گوشی هوشمند جدید خود پرده برداری کند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا اندروید مارشمالو برای دستگاه های قدیمی نیز عرضه می شود؟ ما مطمئن نیستیم که این اتفاق رخ دهد، اما طبق گزارش Bell (یکی از بزرگترین شرکت های موبایل در کانادا) گوشی های نکسوس 5X و نکسوس 6P در تاریخ دو شنبه 13 مهر می توانند به این سیستم عامل جدید آپدیت شوند. اگر چه این تاریخ ممکن است تغییر کند.

گفتنی است که گوشی های نکسوس 5X و نکسوس  6P اولین گوشی های جهان هستند که اندورید مارشمالو را دریافت خواهند کرد. البته 13 مهر زمان اعلام شده برای کانادا می باشد و ممکن است این گوشی ها در آمریکا زودتر این آپدیت را دریافت کنند. در هر صورت، به طور حتم مدتی کوتاه بعد از 7 مهر شاهد فرا گیر شدن این آپدیت خواهیم بود.

این آپدیت در حال حاضر فقط به عنوان پیش نمایش توسعه دهندگان موجود است.

اندروید 6 به همراه مجموعه ای از چیز های نو و بهبود ها نسبت به اندروید لالی پاپ خواهد آمد که شامل پرداخت اندروید (Android Pay)، استاندارد سازی برای پشتیبانی بهتر اثر انگشت، یک حالت صرفه جویی جدید و بسیاری دیگر از آپدیت ها می باشد.

نسخه ی نهایی اندروید 6 مارشمالو به زودی عرضه خواهد شد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر