;
coinex

شیائومی خیلی بیشتر از یک فروشنده گوشی های هوشمند، است

شرکت چینی شیائومی که در سال 2010، تاسیس شد در ابتدا به عنوان یک توسعه دهنده سفارشی رابط کاربری اندروید آغاز بکار کرد، و سپس در سال 2011 به عرصه گوشی های هوشمند پا نهاد. امروز، حتی مخاطبان در جهان غرب حداقل اسم آن را شنیده اند، و بسیاری ناخودآگاه با گوشی های این برند ارتباط گرفته اند. با گذشت زمانT رفته رفته، شیائومی رشد کرده است، و اکنون خیلی بیشتر از یک فروشنده گوشی های هوشمند، می باشد. با گردشی در وب سایت رسمی شرکت (برای چین) می توان دید که تا چه حد این غول فن آوری پیش رفته است.
در ماه ژوئن، 10 لوازم جانبی عجیب و غریب که تولید شیائومی بود، عرضه شد. اما حتی این فهرست نیز برای گرفتن جاه طلبی شرکت برای تبدیل شدن به عضو ثابت کارشناسان فناوری، کافی نیست. مطمئنا، بسیاری از این ها (به طور رسمی) تنها در چین، به فروش می رسد اما شما می توانید هر چیز دیگری در لیست فروشگاه الکترونیکی شخص ثالث آن پیدا کنید. درست است که برای این خدمات، مجبور به پرداخت هزینه هستید، اما با توجه به مقرون به صرفه بودن محصولات شیائومی در سراسر طیف محصولات آن، معمولا در مقابل رقبای موجود در این عرصه، انتخاب مناسبی برای خرید است.
بسیاری از شما در حال حاضر با گوشی های هوشمند، تبلت ها، و پوشیدنی های شیائومی آشنا هستید، ولی این برند دارای لوازم جانبی از جمله: تلوزیون های هوشمند، روتر وای فای، تصفیه کننده آب، مانیتور فشار خون و بسیاری از لوازم جانبی دیگر است که در عین مقرون به صرفه بودن، بسیار کارا می باشند.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر