;
coinex

تاریخ انتشار گلکسی S7

Galaxy S7 release date may come in early February, source says

قبلا گوشی های گلکسی S6 و S6 اج در تاریخ 1 ام مارس معرفی شدند، اما مدت کوتاهی قبل از اواسط ماه آوریل، به بازار عرضه شدند، اکنون یک شایعه جدید می گوید که ممکن است گلکسی S7 اوایل فوریه( حوالی بهمن ماه)، پس از معرفی در ماه ژانویه (دی ماه)عرضه شود.

دلیل خاصی برای چنین اعلام و تاریخ انتشار زود هنگامی داده نشده است، اما سامسونگ احتمالا از پس آن بر می آید (همانطور که گلکسی نوت 5 را در ماه آگوست به جای سپتامبر در نمایشگاه IFA معرفی کرد).

گفته شده است که گلکسی S7 تحت نام پروژه Lucky در دو مدل توسعه یافته، یکی مجهز به پردازنده جدید چهار هسته ای اسنپدراگون 820 کوالکوم و دیگری با پردازنده هشت هسته اگزینوس طراحی شده است. همچنین ممکن است صفحه نمایش آن در دو اندازه ی مختلف و با دوربین دوگانه باشد. یک نمونه از آن با 4 گیگابایت رم و دیگری با 3 گیگابایت، می آید، و همه این ها نشان می دهد که سامسونگ دو مدل، شبیه به گلکسی S6 و S6 اج، به ارمغان خواهد آورد.

اینکه این شایعات صحت داشته باشند یا خیر، به هر حال این موضوع حقیقا دارد که سامسونگ در تلاش است تا در سال 2016 بهترین خود را ارائه دهد به طوری که جای رقابتی برای دیگر برند ها باقی نگذارد.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر