;
coinex

شیائومی می 5 شاید قبل از پایان سال میلادی منتشر شود

 شیائومی می 5 شاید قبل از پایان سال میلادی منتشر شود

در اوایل سال جاری، تحلیلگر صنعت الکترونیک Pan Jiutang، پیش بینی کرد که اولین گوشی که شامل چیپ ست اسنپدراگون 820 کوآلکوم می باشد، دستگاه شیائومی می 5 است. این تحلیلگر متوجه شد که چیپ ست جدید اسنپدراگون 820  کوالکام، در ماه دسامبر برای تولید کنندگان، ارسال خواهد شد و گوشی هایی که برای اولین بار، این پردازنده اسنپدراگون 820 را در ساختار خود استفاده می کنند در ماه مارس منتشر می شوند. اما آقای پان در پیش بینی خود، تجدید نظر کرده است و در حال حاضر می بیند که پرچمدار جدید شیائومی زودتر از ماه دسامبر منتشر می شود، حال باید دید آیا محصول کوآلکوم برای این ماه آماده است یا خیر.
بیش از یک سال از زمان راه اندازی مدل قبلی می 5 یعنی،  شیائومی می 4 می گذرد. این گوشی امتیاز فوق العاده ی 73075 را در AnTuTu به ثمر رسانده است. که ظاهرا شواهد کافی نشان می دهد که پردازنده اسنپدراگون 808 روی دستگاه سوار بود.
این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی، با رزولوشن 1080 * 1920 می باشد و در ساختار خود دارای تراشه اسنپ دراگون 820 است با یک پردازنده چهار هسته ای Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno 530 ، 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 16 یا 32 گیگابایت حافظه بومی است. دوربین عقب آن 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی است. یک سنسور اثر انگشت، یک پورت USB نوع C و اندروید از پیش نصب 5.1.1، از دیگر ویژگی های آن است.
همچنین انتظار می رود همان زمان با آن دستگاه جدید شیائومی می نوت 2 هم معرفی شود. مشخصات نوت 2 شیائومی دقیقا همانند می 5 است به جز یک صفحه نمایش بزرگتر 5.7 اینچی با وضوحQHD 1440 × 2560، و یک دوربین عقب بهتر.

.

منبع: .phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر