;
coinex

ساندار پیچای: گوگل برای راه اندازی خدمات وای فای در 500 ایستگاه، با راه آهن هند همکاری می کند

گوگل برای ارائه خدمات وای فای در 500 ایستگاه، با راه آهن هند همکاری خواهد کرد. نخست وزیر هند، نارندرا مودی، اعلام کرد امروز از محل های استقرار این موتور جستجوی غول، بازدید خواهد کرد. نخست وزیر هند در سفری که به مقر گوگل داشت از آخرین محصولات و کارهای تحقیقاتی، بازدید به عمل آورد.

گوگل برای ارائه خدمات وای فای در 500 ایستگاه، با راه آهن هند همکاری خواهد کرد. نخست وزیر هند، نارندرا مودی، اعلام کرد امروز از محل های استقرار این موتور جستجوی غول، بازدید خواهد کرد. نخست وزیر هند در سفری که به مقر گوگل داشت از آخرین محصولات و کارهای تحقیقاتی، بازدید به عمل آورد.

او در Hackathon از تمامی کارکنانی که ساعتها برای خلق برنامه هایی که در هندوستان مورد استفاده قرار می گیرند قدردانی کرد و گوگل را برای توسعه بیشتر برنامه هایی که می تواند به نفع بشریت باشد، تشویق نمود.

مودی در سخنان خود به کارمندان گوگل، بیشتر آنهایی که هندی بودند، اعلام کرد “راه آهن هند و گوگل برای ارائه وای فای در 500 ایستگاه راه آهن در هند با هم، همکاری خواهند کرد”

پیش از این مدیر عامل هندی گوگل، ساندار پیچای، گفته بود که این غول موتور جستجو در ابتدا در 100 ایستگاه راه آهن هند، خدمات اینترنت با سرعت بالا را ارئه می کند و سپس آنرا در 400 ایستگاه دیگر در سال آینده گسترش می دهد.

او به روزهای جوانی خود اشاره کرد، زمانی که از چنای به کاراگپور (دو شهر هند) با قطار سفر می کرد. پیچای اشاره کرد که روزانه 25 میلیون نفر از 7500 ایستگاه در هندوستان سوار قطار می شوند.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که طول راه آهن هند دو برابر فاصله بین زمین و ماه است.

نخست وزیر مودی نیز به این نکته اشاره داشت که شبکه ریلی هند معادل با یک کشور اروپایی است.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر