;
coinex

آیفون 6S باز و قطعه قطعه گردید ؛ 2 گیگا بایت RAM تایید شد

هنه سربازان گجت باز و کارشناسان iFixit (سایتی است که شعار آن به خوبی گویای همه چیز است "راهنمای تعمیر رایگان برای هر چیزی، نوشته شده توسط هر کسی") تیغ جراحی خود را به بدنه آیفون 6S جدید کشیدند تا هر آنچه که در داخل آن است را فاش کنند.

کهنه سربازان گجت باز و کارشناسان iFixit (سایتی است که شعار آن به خوبی گویای همه چیز است “راهنمای تعمیر رایگان برای هر چیزی، نوشته شده توسط هر کسی”) تیغ جراحی خود را به بدنه آیفون 6S جدید کشیدند تا هر آنچه که در داخل آن است را فاش کنند.

به غیر از تائیدیه ای برای باتری که کوچکتر شده است (اگر چه به لطف پردازنده کارآمد A9، عمر باتری بدون تغییر باقی مانده) در نهایت ما رسماً شواهدی دیدیم که آیفون 6S بیشترین رم را که تا کنون هر آیفونی داشته است، دارا می باشد.

درست است، ما یک رم 2 گیگا بایت از نوع رم های سریعتر LPDDR4 سالم و دست نخورده دیدیم، دو برابر مقداری که در آیفون 6 موجود بود، و این اولین افزایش رم از زمان آیفون 5 می باشد.

درست است که اپل کنترل شدیدی نسبت به سخت افزار سفارشی و نرم افزار iOS دارد و مایل است هر چیزی که ارائه می کند کارآمدتر باشد. اما همیشه کسانی هستند که تمایل دارند تا با چشمان خودشان ببینند، با دستان خودشان لمس کنند و آنگاه با خیال راحت به استقبال دستگاه های جدید بروند.

.

منبع: stuff


عصر تکنولوژی، تکرا

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر