;
coinex

عرضه ی دوباره ی +HTC One M9 به همراه دوربین 21 مگاپیکسلی

عرضه ی دوباره ی +HTC One M9 به همراه دوربین 21 مگاپیکسلی
اچ تی سی گوشی +One M9 را در پروسه ای با اعمال آپدیت هایی بر روی آن، دوباره عرضه کرد. این تغییرات ممکن است حتی آن را به بهترین گوشی اچ تی سی تبدیل کند. یک گوشی با همان قالب آلومینیومی براق زیبا در دو تناژ رنگی، ولی با دوربین بسیار توسعه یافته، چیزی که قبلا ام ٩ پلاس فاقد آن بود.

این گوشی جدید اچ تی سی دوربین 21 مگاپیکسلی خواهد داشت و به نظر می رسد که سنسور های متفاوتی نسبت به سنسور های Toshiba که تا کنون در گوشی های اچ تی سی به کار گرفته می شد، در این دوربین جدید استفاده شده باشد. این اولین باری است که یک گوشی اچ تی سی دوربین 21 مگاپیکسلی خواهد داشت که به همراه افزودن لیزر فوق سریع برای اتوفوکوس و تشخیص چهره، می تواند دوربین منحصر به فردی را برای دنیای اندروید به وجود آورد.
این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 2560*1440 (کواد اچ دی) بوده و با تراکم پیکسلی 565 پیکسل بر اینچ کار خواهد کرد. +One M9 از تراشه ی X 10 مدیا تک و از پردازنده ی 8 هسته ای 64 بیتی با قدرت پردازش 2.2 گیگا هرتز، بهره می برد. رم 3 گیگابایتی، دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی و باتری 2840 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. تعبیه ی دو اسپیکر در جلوی گوشی و یک سنسور اثر انگشت در پشت از مشخصات فیزیکی آن می باشد.
+HTC One M9 جدید از تاریخ 23 مهر ماه در تایوان به قیمت 630 دلار برای فروش موجود در دسترس قرار می گیرد. که قیمت قابل انتظاری برای یک گوشی سطح بالا با دوربین 21 مگاپیکسلی خواهد بود. نظر شما راجع به این گوشی جدید چیست؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر