;
coinex

اندروید 6.0 مارشمالو از 13 مهر با نکسوس 5، 6، 7(2013) و نکسوس 9 منتشر می شود

اندروید 6.0 مارشمالو از 13 مهر با نکسوس 5، 6، 7(2013) و نکسوس 9 منتشر می شود

چند روز پیش، به گفته یکی از منابع کانادایی، مشخص شد که اندروید 6.0 مارشمالو ممکن است از 5 اکتبر(13 مهر) منتشرمی شود. در حال حاضر، بنا بر گزارش منبعی دیگر، این روز تائید شد، علاه بر آن دستگاه هایی که این نسخه با آنها منتشر می شود نیز، معرفی شدند.
این فرایند به روز رسانی اندروید تقریبا دشوار و طولانی است، همانطور که بارها و بار ها در نسخه های جدید این پلت فرم شاهد این روند بوده ایم. اما برای کسانی که نکسوس دارند، روند به روز رسانی کمی کمتر خسته کننده است، زیرا آنها در این میان اولین کسانی هستند که آن را دریافت می کنند. علاوه بر این همانطور که گفتیم، منابع به طور غیر رسمی بیان کرده اند که، دستگاه های نکسوس 5، 6، 7 (2013) و نکسوس 9 این نسخه را روز 13 مهر دریافت می کنند. هر چند، نباید انتظار داشت که نوتیفیکیشن به روز رسانی آن در همان تاریخ روی همه این دستگاه ها دیده شود، این روند ممکن است کمی برای این دستگاه ها نیز، زمان بر باشد.
برای کسانی که طاقت کمتری دارند، یک فایل ZIP به روز رسانی خواهد شد، که کاربر را قادر می سازد تا به روش دستی، با عملکرد آن آشنا شود. که البته منطقی است که با تجربه عملی آن، فاصله خواهد داشت.
از طرفی منابع می گویند که این نسخه برای نکسوس 4،نکسوس 7 (2012)، و یا نکسوس10، در دسترس نخواهد بود. اندروید لالی پاپ، آخرین نسخه برای این دستگاه ها خواهد بود، اگرچه نسخه های با ثبات و با امنیت بیشتر آن، به تدریج منتشر خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر