;
coinex

در حال حاضر گوگل مپس بر روی اپل واچ در دسترس می باشد

گوگل مپس. در حال حاضر گوگل مپس بر روی اپل واچ در دسترس می باشد

خبر خوب برای کاربران اپل واچی که ترجیح می دهند به جای استفاده از اپل مپس از گوگل مپس استفاده کنند: گوگل برنامه ی مپس خود را برای پوشیدنی های iOS ساخته است. هنگامی که برنامه ی گوگل مپس را بر روی ساعت هوشمند خود باز می کنید، شما سریعا با دو انتخاب مواجه می شوید: شما می توانید به خانه و یا محل کارتان هدایت شوید. این جهت یابی برای هر دو در حال حاضر با استفاده از حساب کاربری شما در گوگل  از پیش تعیین می شوند.

در حالی که راهیبرای دسترسی به یک نقشه ی کامل با استفاده از گوگل مپس بر روی اپل واچ وجود ندارد، با استفاده از فورس تاچ این امکان را به شما می دهد که بین راه رفتن، رانندگی کردن و مسیرهای حمل ونقل برای خانه و یا محل کارتان سوئیچ کنید. همچنین شما می توانید جهت هایی را که برای یک موقعیتی که اخیرا با استفاده از گوگل مپس بر روی گوشیتان پیمایش کرده اید را دریافت کنید. و اگر شما یک مسیری را بر روی گوشی خود شروع کنید، شما می توانید آن را برای پیمودن بقیه ی مسیر به ساعت خود سوئیچ کنید.

یک تغییر جدید هم برای آن دسته از افرادی که از گوگل مپس بر روی آیفون خود استفاده می کنند، وجود دارد.  در گذشته، شما مجبور بودید که ۳ صفحه ی مجزا را برای پیدا کردن زمان تخمین زده شده از رسیدن به یک موقعیت با راه رفتن، رانندگی کردن و یا با استفاده از حمل و نقل عمومی باز کنید. با بروزرسانی جدید، زمان تخمین زده شده از رسیدن شما (ETA) برای هر سه متد از پیمایش، بر روی یک صفحه و در یک زمان در دسترس قرار می گیرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر