;
coinex

گوشی ال جی V10 به طور رسمی معرفی شد

گوشی ال جی V10 به طور رسمی معرفی شد

ال جی گوشی رده بالای ال جی V10 را با نمایشگر دوم و دوربین جلو دوگانه به طور رسمی معرفی کرد. این فبلت پرچمدار شرکت کره ای ال‌جی در ماه جاری، در پنج رنگ سیاه، سفید، بژ، آبی اقیانوسی و آبی عقیق عرضه می شود.

بر اساس اطلاعات گزارش نمایش دوم V10 روی نمایشگر اصلی 5.7 اینچی با رزولوشن QHD این گوشی قرار گرفته است. نمایشگر اضافی 2.1 اینچی هم رزولوشن 1040× 160 دادرد و می تواند کلید های میانبر برنامه و سایر اطلاعات مربوطه را نشان دهد.

 علاوه بر وجود صفحه نمایش دوگانه، این گوشی ال‌جی مجهز به دو عدد دوربین 5 مگاپیکسلی جلو دارد که یکی از آن‌ها زاویه دید بالا و دیگری از زاویه دید استاندارد دارد.

LG V10 دارای بدنه ای با قاب 316L فولاد ضد زنگ و صفحه نمایش تحت پوشش دو لایه گوریل گلس 4 میباشد برای قاب قابل جابه جایی پشت دستگاه از موادی مانند سیلیکون ملقب به دورا پوست استفاده شده است.

این گوشی قدرت پردازشی خود را از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 808، دارد و همچنین از نقطه نظر حافظه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با کارت حافظه میکرو اس دی می باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت روی آن روی دکمه پاور واقع است و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برای آن تعبیه شده است. باتری V10 قابل تعویض است. همچنین با اندروید 5.1.1 لالی پاپ اجرا می شود.

 یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فوکووس خودکار که روی G4 ال جی هم بود برای آن در نظر گرفته شده است. ابعاد آن 159.6×79.3×8.6 میلی‌متر و وزنش 192 گرم است.

این گوشی در چین، بازارهای آسیایی، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه می شود. مشخصات تاریخ عرضه آن به زودی مشخص می شود.

.

منبع: gsmarena

 


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر