;
coinex

رنکینگ بالای دوربین سونی اکسپریا زد ۵

دوربین سونی اکسپریا زد ۵. در جدول رده بندی موبایل DxOMark گوشی سونی زد 5 در بین گوشی های موجود در بازار در صدر دوربین گوشی های هوشمند قرار گرفت.

در جدول رده بندی موبایل DxOMark گوشی سونی زد 5 در بین گوشی های موجود در بازار در صدر دوربین گوشی های هوشمند قرار گرفت. نتیجه ی DxOMark در صنعت به منظور آزمایش کیفیت دوربین و لنزها بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

سال 2105 تا کنون شاهد گوشی های سامسونگ گلکسی اس 6 و گونه های مختلف آن از جمله اس 6 ادج و اس 6 ادج پلاس و گوشی های دیگری از جمله نوت 5، موتوX موتورولا و نکسوس 6P بوده است و همه ی آنها نتیجه ی بسیار بالایی را در رده بندی DxOMark بدست آوردند و صدر نشینان سال گذشته را کاملاً زیر سایه خود قرار داده اند.

گلکسی اس 6 در این آزمایش و رده بندی یکی از یهترین های امسال بود اما صدر این رده بندی در اختیار ایکس پریا زد 5 است و این در حالی است که زد 5 تنها یک امتیاز بیشتر از اس 6 گرفته است. همان طور که در عکس نیز می بینید اس 6 امتیاز 100/86 و زد 5 امتیاز 100/87 را به خود اختصاص داده اند.

گوشی ایکس پریا زد 5 با دوربین 23 مگاپیکسلی خود و به ویژه فناوری اتو فوکوس خود امتیاز بالایی را بدست آورد. گفته می شود دوربین آن در شرایط مختلف به خوبی کار می کند. کارایی بالا در شرایط نوری کم، و فلش خوب از ویژگی های برجسته ی این دوربین می باشد و تثبیت کننده ی ویدئوی آن به عنوان یکی از بهترین ها در بیزینس مشخص شده است. اگر شما به دنبال ویژگی های منفی آن می باشید باید گفت گه DxOMark به برخی از، عملکرد ویدیوی دوربین زیاد توجه نکرده است و مورد استفاده در موقعیت های با روشنایی پایین نیست.

اگر شما عکاس حرفه ای هستید، با نگاهی به جدول عملکرد کلی مشاهده می کنید که تعدادی از گوشی های هوشمند عالی برای انتخاب وجود دارند.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر