;
coinex

اولین ویدئوی تبلیغاتی ال جی وی۱۰ به صورت زنده در دسترس می باشد

ال جی وی۱۰. اولین ویدئوی تبلیغاتی ال جی وی۱۰ به صورت زنده در دسترس می باشد

پس از شایعاتی که به گوشمان رسید و تا حدودی هم تعجب آمیز بود، در نهایت ال جی از گوشی هوشمند رده بالای خود با نام تجاری جدیدش به نام ال جی وی۱۰ (LG V10) رونمایی کرد.

این گوشی با یک سخت افزار قدرتمند همراه شده است که از جمله ی آنها می توان به یک پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۸، ۴ گیگا بایت رم، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی بر روی یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و یک حافظه ی داخلی ۶۴ گیگا بایتی که از طریق یک میکرواس دی تا ۲ ترابایت قابل ارتقا می باشد اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای ویژی های منحصر بفردی همچون یک صفحه نمایش ثانوی ضخیم تر برای نوتیفیکیشن ها و مولتی تسکینگ و یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی که می تواند سلفی های با زاویه ی ۱۲۰ درجه ای بگیرد و بنابراین شما می توانید تعداد افراد بیشتری را در عکس های سلفی بگنجانید.

ال جی همچنین اولین تبلیغات ویدئویی خود را برای این گوشی راه اندازی کرد و با صرف ۲ دقیقه زمان ما را کاملا متقاعد کرده که این گوشی یک گوشی اعلا می باشد (با مراجعه به لینک منبع می توانید شاهد این ویدیو باشید).

این تبلیغ همچنین ویژگی های قابل توجه دیگری از این گوشی را نشان می دهد، مانند سه میکروفن جهت دار و یک رابط که ظاهرا می توان آنها را کالیبره کند، مبدل دیجیتال به آنالوگ های فای ۳۲ بیتی کیفیت بالا، برخی از انواع ویرایش خودکار برای کلیپ های گرفته شده با دوربین و تثبیت کننده ی تصویر نوری که حداقل در این تبلیغات کاملا قابل به نظر می رسد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر