;
coinex

ایسوس و مایکروسافت قرارداد جدیدی امضا کردند

مایکروسافت. ایسوس و مایکروسافت قرارداد جدیدی امضا کردند

در صنعت پیچیده ای که غول های تکنولوژی آنقدر بزرگ هستند که در واقع آنها با فاصله های خیلی کوچک از یکدیگر قدم برمی دارند و به طریقی برای پیشرفت خود به یکدیگر نیازمندند، مایکروسافت  هم در راستای همین نیاز به این دلیل که یک آرایه ای از پتنت ها برای دستگاه های اندرویدی لازم می باشد، در حال ایجاد پول از اندروید است.

به نظر می رسد که مایکروسافت در تلاش برای مورد پسند کردن برنامه های تازه در دسترس آفیس برای اندروید، مایل به کم کردن و حتی چشم پوشی از هزینه های مجوز پتنت در ازای گرفتن برنامه ی بهره وری خود برای دسترسی بر روی بیشترین گوشی های هوشمند ممکن می باشد.

مایکروسافت و ایسوس به تازگی از یک قرارداد صدور مجوز جدید برای دستگاه های اندرویدی ساخت ایسوس خبر دادند. در ازای دریافت اجازه ی دسترسی به پتنت مرتبط با دستگاه های اندرویدی، ایسوس هم خدمات بهره وری مایکروسافت را بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی خود پیش بارگذاری می کند.

توجه کنید که ایسوس اولین سازنده ی دستگاه اندرویدی نیست که با پیش بارگذاری مجموعه ی آفیس مایکروسافت بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود موافقت می کند. در حال حاضر ۳۰ تا از سازندگان دستگاه های هوشمند از سراسر دنیا با این چنین معامله ی مشابهی با مایکروسافت موافقت کرده اند. از برجسته ترین آنها می توان به معامله ی مایکروسافت با سامسونگ در اوایل سال جاری اشاره کرد و تا به اینجای کار برنامه های آفیس موبایل در یک طیف وسیعی از گوشی های رده بالای آن از جمله سامسونگ گلکسی اس۶ (Galaxy S6)، گلکسی اس۶ اج (Galaxy S6 edge) یا گلکسی نوت۵ (Galaxy Note5) از پیش بارگذاری شده است.

خبر این معامله درست یک روز بعد از این که گوگل و مایکروسافت تصمیم به متوقف کردن جنگ پتنتی خود کردند، اعلام شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر