;
coinex

سامسونگ در گوشی گلکسی اس 7 از اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد

سامسونگ در گوشی گلکسی اس 7 از اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد

انتشار اخباری از رسانه های چینی در اوایل روز جمعه، نشان دهنده ی این موضوع بود که مدل های گلکسی اس 7 که سال آینده در چین و آمریکا عرضه خواهند شد از تراشه ی اسنپدراگون 820 بهره می برند. این در حالی است که اخیراً پرچمداران سامسونگ اغلب از تراشه ی تولید شده توسط خود سامسونگ یعنی اکزینیوس استفاده می کردند.

همان طوری که سامسونگ در سری گوشی های گلکسی اس 6 نیز از این تراشه ها، از جمله اکزینیوس 7420 استفاده کرده است، اما سامسونگ قصد دارد این سنت را بشکند و این بار از تراشه های اسنپدراگون در ساخت گوشی هایش استفاده کند. البته این به معنای بنا نهادن سنت جدید در استفاده ی تراشه های کوالکام در ساخت پرچمداران بعدی اش نیست، چرا که هنور نگرانی هایی را نسبت به گرم شدن بیش از حد محصولات کوالکام (اسنپدراگون 810) دارد.

اسنپدراگون 820 از هسته های Kryo اختصاصی کوالکام ساخته شده است و دارای پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 می باشد. طبق گزارشات، کوالکام اخیراً یک کار فوق العاده را در راستای بهبود کارایی چیپ ست های جدیدش انجام داده است که باعث کاهش مصرف انرژی و بهبود در مدیریت حرارتی آن ها شده است.

سامسونگ چیپ ست های مختلفی را بر روی گوشی گلکسی اس 7 را آزمایش کرده است، چند مرتبه از اسنپدراگون 820 و چندین مرتبه از اکزینیوس 8890 استفاده کرده است. دومی احتمالاً چیپ ست بعدی سامسونگ خواهد بود که احتمالاً نام M1 را خواهد داشت.  باید ببینیم که سامسونگ بالاخره از کدام یک از این چیپ ست ها استفاده خواهد کرد. طبق گزارش رویترز این احتمال وجود که مدل های گلکسی اس 7 که در آمریکا و چین عرضه می شوند از اسنپدراگون 820 و در مدل های آن در دیگر بازار ها از اکزینیوس استفاده کند.

شایعات زیادی وجود دارند و حکایت از این دارند که ما شاهد دو مدل 5.2 اینچی و 5.8 گلکسی اس 7 خواهیم بود که یکی از آن ها 3 گیگابایت و دیگری 4 گیگابایت رم خواهد داشت. گلکسی اس 7 احتمالاً در فوریه عرضه خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر