;
coinex

سولارسیتی از پانل های خورشیدی با بیشترین بازدهی خبر می دهد

پانل های خورشیدی. سولارسیتی از پانل های خورشیدی با بیشترین بازدهی خبر می دهد

سولارسیتی، مقر نصب پانل های خورشیدی توسط ایلن ماسک (Elon Musk) تاسیس شده و گفته می شود که این مقر با دستیابی  به بازدهی بیش از ۲۲ درصد به عنوان کارامدترین پشت بام پانل های خورشیدی توسعه داده شده است. این شرکت می گوید که این بدان معنی است که این پانل قادر به تولید توان بیشتری در هر فوت مربع و برداشت انرژی بیشتری در سال نسبت به هر پانل دیگری می باشد. قرار است که تولید محدود آغاز شود، اما این طرح با ساخت پانل های ۳۶۰ واتی در نیروگاه جدید ۱ گیگا واتی سولارسیتی در نیویورک در سال بعد آغاز می شود.

مرکز تست انرژی تجدیدپذیر (Renewable Energy Test Center) یک شرکت تست شخص ثالث، ادعای سولارسیتی را تایید کرده است، یعنی بازدهی پانل های جدید آنها، ۲۱.۵ درصد از پانل های خورشیدی سری ایکس از سان پاور می باشد. پانل سولارسیتی با یک هزینه ی تولیدی که به طور قابل توجهی کاهش یافته ساخته می شود و آنها به همان اندازه ی پانل های خورشیدی استاندارد موجود در مناطق مسکونی می باشند.

سولارسیتی اضافه می کند که پانل هایش می توانند ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر از پانل های مشابه، توان تولید کنند و هنگامی که با این هزینه ی تولید ارزانتر هم ترکیب می شوند و اینکه هم اندازه ی آنها هم هستند، بدین معنی است که آنها می توانند بیشترین بازدهی را در یک قیمت پایین تر ارائه دهند.

این شرکت می گوید که انتظار دارد که پانل های خورشیدی را در جاهایی از جمله پشت بام ها، سایه بان ها، مدارس  و محل کسب و کار و همچنین در مقیاس بزرگ نصب و راه اندازی کند. هنگامی که نیروگاه ۱ گیگا واتی راه اندازی شود، آنها قادر به تولید بیش از ۱۰۰۰۰ پانل در روز خواهند بود.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر