;
coinex

مایکروسافت قابلیت لایک کردن را به آوتلوک خواهد آورد

مایکروسافت قابلیت لایک کردن را به آوتلوک خواهد آورد

مایکروسافت  اعلام کرد از این هفته برخی از ویژگی های محبوب شبکه های اجتماعی را به صندوق دریافت ایمیل شما خواهد آورد. از این به بعد آوتلوک (Outlook) به شما اجازه خواهد داد تا ایمیل های خاصی را اصطلاحاً “Like” کنید و حتی بعضی از دوستانتان را “Mention” کنید.

زمانی که این ویژگی جدید فعال شود، شما آیکون شصت کوچک (لایک) را در بالای هر ایمیلی که می خوانید، مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می توانید ایمیل های را که از صندوق دریافت خود را تا به حال لایک کرده اید مشاهد کنید. اگر یکی از ایمیل های شما توسط کسی لایک بشود، آوتلوک نوتیفیکیشنی را برای شما ارسال خواهد کرد.

مایکروسافت به این موضوع توجه کرده است که  ویژگی Mention می تواند در پیام های طولانی برای جلب توجه کسی مفید باشد. تنها با تایپ کردن نشان “@” آوتلوک لیست دوستانتان را نشان خواهد داد و شما می توانید فرد مورد نظر را انتخاب کنید. با انجام این کار نوتیفکیشنی برای دوستانتان ارسال خواهد شد و باعث می شود که آن را از دست ندهد. با استفاده از برچسب زدن، می توانید افراد را به لیست کسانی که ایمیل را دریافت می کنند اضافه کنید.

قابلیت لایک کردن ایمیل ها از امروز در همه ی نسخه های اولیه ی آفیس 365 فعال می شود. از اواخر این ماه توسعه ی بیشتر برای کاربران معمولی آفیس 365 شروع خواهد شد. در عین حال قابلیت Mention  تا اواسط اکتبر(اواسط مهر) برای عده ای از کاربران فعال خواهد شد و دسترسی کامل به آن تا یک ماه دیگر امکان پذیر خواهد بود.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر