;
coinex

آیفون 6 اس تا به امروز مقاوم ترین گوشی آیفون در برابر آب می باشد

آیفون 6 اس تا به امروز مقاوم ترین گوشی آیفون در برابر آب می باشد

گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس تعدادی زیادی ویژگی جدید نسبت به مدل های قدیمی خود دارند، اما یکی از آنها که هیچ وقت کمپانی اپل راجع به آن صحبت نکرد، مقاومت در برابر آب است.

گروهی از کارشناسان iFixit آیفون 6 اس را کالبد شکافی کرده و در مورد روش جدید اپل برای محافظت از این محصول خود، در برابر مایعات گزارش داده اند.
بر خلاف بسیاری از گوشی های هوشمند ضد آب، مثل سری سونی اکسپریا که معمولا از بیرون مهر و موم شده اند، اپل به ظاهر مستقیما به قلب مسئله رفته است. می دانیم که اگر برد گوشی، در حالی که در حال استفاده از آن می باشیم، در تماس با آب قرار گیرد، خطر جدی را متحمل می شود، بنابراین اپل تصمیم گرفته است که برد را، با قرار دادن یک ماده سیاه اسفنجی در سراسر مدار، در برابر آب، مقاوم کند.
در حالی که این روش، ثبت اختراعی برای اپل محسوب می شود، آیفون 6 اس و آی فون 6 اس پلاس را در برابر آب مقاوم تر کرده است، با این حال این گوشی ها، گواهی ضد آب ندارند، که این بدان معنی است که شما هنوز هم باید مراقب باشید که گوشی های هوشمند جدیدتان در اطراف مایعات نباشد. هرچند این شانس را می دهد که کمی در مورد آی فون خود خاطر جمع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر