;
coinex

نظرسنجی رنگ آیفون 6S

 نظرسنجی رنگ  آیفون 6S

بعد از انتشار اپل آیفون 6s و آیفون 6s پلاس، جالب است که بدانیم، کاربران در بین رنگ های آیفون های جدید، بیشتر به کدام رنگ علاقه دارند؟ در این راستا نظرسنجی هایی منتشر شده است.

همانطور که می دانید، بر خلاف آیفون 6 و آیفون 6 پلاس سال گذشته، آیفون های جدید در چهار رنگ نقره ای، طلایی، خاکستری و برای اولین بار رز طلایی، آمده اند.
نتیجه نظرسنجی های انجام شده در مورد میزان علاقه مندی کاربران به این رنگها، نشان داد که، رنگ خاکستری آیفون تقریبا مورد علاقه نیمی از کسانی است که رای دادند (49.61٪) و از طرفی 19.51 درصد از آرا، مربوط به رز طلایی، است که در ایالات متحده بسیار محبوب می باشد. 17.23 درصد از کاربران نیز رنگ طلایی را انتخاب کرده اند، در حالی که نقره ای (با کسب 13.65٪ از همه آرا) به نظر می رسد که کمترین جذابیت را بین کاربران دارد.
در اولین آخر هفته عرضه این گوشی ها، اپل بیش از 13 میلیون آیفون 6Sو آیفون 6Sپلاس (در تمام مدل های رنگی) در سراسر جهان به فروش رسانده است. این نشان دهنده یک رکورد جدید برای شرکت کوپرتینو، است چرا که سال گذشته تنها 10 میلیون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در این زمان، به فروش رساند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام کدام رنگ آیفون 6 اس مرغوبترینه

    پاسخ