;
coinex

بنچمارک ال جی جی۲ با اندروید ۶

ال جی جی۲. هنوز هم احتمالات امیدوار کننده ای برای دارندگان ال جی جی۲ وجود دارد. این گوشی با اندروید ۶ نصب شده از طریق تست بنچمارک گیکبنچ کشف شد.

دیروز وب سایت LGWorld خود ال جی نشان داد که تنها گوشی های ال جی جی۳ (LG G3) و ال جی جی۴ (LG G4) به اندروید ۶ بروزرسانی می شوند. اما در حال حاضر متوجه شدیم که یکی دیگر از گوشی های ال جی که بروزرسانی اندروید مارشمالو را اوایل سال بعد دریافت می کند، گوشی ال جی وی۱۰ (LG V10) می باشد که به تازگی رونمایی شد و با اندروید ۵.۱ راه اندازی خواهد شد.

با توجه به اینکه موتورولا برای بروزرسانی نسخه های مارک ورایزون و AT&T از نسل دوم موتورولا موتو ایکس (Motorola Moto X) به اندروید ۶ هیچ برنامه ای ندارد، این شکست ال جی برای آوردن ال جی جی 2 به برنامه بروزرسانیش زیاد هم تعجب بر انگیز نیست.

این را در نظر داشته باشید که ال جی حدود یک سال از نسل دوم موتو ایکس قدیمی تر است. جفت این گوشی ها مشخصات مشابهی دارند.

اما هنوز هم احتمالات امیدوار کننده ای برای دارندگان ال جی جی۲ وجود دارد. این گوشی با اندروید ۶ نصب شده از طریق تست بنچمارک گیکبنچ کشف شد. ال جی جی۲  یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. یک تراشه ی اسنپدراگون ۸۰۰ حامل یک پردازنده ی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۲۶ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰، قدرت این گوشی را تامین می کند. این گوشی به ۲ گیگا بایت رم مجهز می باشد.

به عنوان یک مقایسه بین این دو گوشی باید بگوییم که نسل دوم موتورولا موتو ایکس یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ دی به نمایش می گذارد و دارای یک پردازشگر اسنپدراگون ۸۰۱ می باشد که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت ۲.۵ گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ است. یک رم ۲ گیگا بایتی توسط این گوشی به کار گرفته می شود.

ال جی هنوز به طور رسمی از برنامه ی بروزرسانی اندروید ۶ خود خبر نداده است و از آنجایی که تست های بنچمارک می تواند جعلی باشد، بهترین کار این است که  این خبر را صرفا به عنوان یک شایعه بپذیریم که چندان قابل اعتماد نمی باشد.

در نهایت، این تولید کننده باید به نحوی برنامه های بروزرسانی خود را به صورت رسمی اعلام کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر