;
coinex

کاربران اپل از مشکل جدیدی بر روی گوشی های آیفون خود خبر می دهند

آیفون. طرفداران و کاربران دستگاه های اپل آیفون ۶ وآیفون ۶اس گزارش کرده اند که بعد از برزرسانی به آی او اس ۹.۰.۲ (iOS 9.0.2) گوشی هایشان به صورت تصادفی بد عمل می کند.

طرفداران و کاربران دستگاه های  آیفون ۶ وآیفون ۶اس اپل، گزارش کرده اند که بعد از بروز رسانی به آی او اس ۹.۰.۲ (iOS 9.0.2) گوشی هایشان به صورت تصادفی بد عمل می کند. ظاهرا این گوشی ها خود به خود و بدون توجه به اینکه کاربر در حال استفاده از گوشی می باشد و یا آماده به کار است، خاموش می شوند و تنها راه حل برای رفع این مشکل، انجام یک راه اندازی مجدد (ریستارت)می باشد. (دکمه های Home و پاور را برای چندین ثانیه پایین نگه دارید تا اینکه لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش ظاهر شود).

یکی از کارکنان اپل گفته است که این موضوع شناخته شده است، اما هنوز پرداخت دقیق به آن و تکثیر مجددش سخت می باشد، بنابراین ممکن است رفع مشکل این موضوع تا حدودی طول بکشد. در همین حال کاربران به طور جدی در تلاش هستند که این مشکل را کشف کنند و نظریه های فعلی نشان می دهند که این مشکل ممکن است با پشتیبان گیری اشتباه آیکلاد (iCloud) ایجاد شود. جالب توجه است که آی او اس ۹.۰.۲ درست بعد از اینکه اپل بعضی از باگ های آیکلاد را رفع کرد آمد که توسعه دهندگان با استفاده از برنامه ی جدید App Thinning  از آن باگ ها جلوگیری کردند.

راه حل های ارائه شده ۲ تا هستند : اول اینکه تمام تنظیمات را به صورت زیر مجددا تنظیم کنید:

Settings > General > Reset > Reset All Settings

و برای مدتی از گوشی خود در این حالت استفاده کنید. اگر در این حالت کمکی به رفع این مشکل نکرد، روش دومی که می توایند از آن بهره ببرید این است که، آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید و “ُSet up as new iPhone” را انتخاب کنید. روش دوم کمی زحمت دارد به ویژه برای آنهایی که برنامه های زیادی دارند. اگر شما هیچ نوع بک آپی از آیتونز ندارید می توانید سعی کنید از آن بک آپ بگیرید سپس دوباره اطلاعات خود را بازگردانید.

در غیر این صورت یعنی اگر بک آپ نگیرید،شما مجبور خواهید بود که تمام برنامه هایی را که اخیرا از آن استفاده کرده اید را در یک لیست بنویسید و بعد از راه اندازی آیفون خود به عنوان یک دستگاه جدید، همه ی آنها را به صورت دستی بازگردانید.

و در آخر هم یک راه دیگر این است که اگر این مسئله شما را بیش از حد اذیت نمی کند می توانید چند روزی منتظر بمانید تا ببینیم که آیا اپل این مشکل را رفع می کند یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر