;
coinex

مایکروسافت دیسپلی داک، گوشی های ویندوز ۱۰ را به دسکتاپ رومیزی تبدیل می کند

مایکروسافت دیسپلی داک. مایکروسافت دیسپلی داک، گوشی های ویندوز ۱۰ را به دسکتاپ رومیزی تبدیل می کند

رویداد مایکروسافت با تمرکز بر روی انتشار سخت افزار جدید ویندوز۱۰ و همراه با آن رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید لومیا ۹۵۰  برگزار شد. این شرکت از یک لوازم جانبی خبر داد که به کاربران این امکان را می دهد که از طریق آن با یک صفحه نمایش بزرگ، کیبورد و موس جفت شوند. این مایکروسافت دیسپلی داک (Microsoft Displa Dock) سه پورت یو اس بی استاندارد، یک کانکنتور یو اس بی نوع C، یک HDMI برای تبدیل گوشی های ویندوز ۱۰ به یک دسکتاپ رومیزی (PC) به نمایش می گذارد.

این یو اس بی نوع C برای اتصال به گوشی استفاده می شود، در حالی که یو اس بی عادی و پورت های صفحه نمایش، امکان پشتیبانی برای کیبودها، موس ها و یک مانیتور را فراهم می کنند. به این دلیل که این گوشی های لومیا ی جدید برنامه های جهانی ویندوز۱۰ را اجرا می کنند، کل رابط کاربری برای این صفحه نمایش بزرگتر با توجه به ساخت ان که درست شبیه به یک کامپیوتر شخصی ویندوز۱۰ می باشد، پر هزینه می شود.

متاسفانه مایکروسافت قیمت این دیسپلی داک را مشخص نکرده است، اما این را نشان داد که چقدر از ویژگی های کانتینیوم ویندوز ۱۰ با آن، گسترش داده می شود و حتی کاربران می توانند با استفاده از کلید میانبر Alt-Tab برای سوئیچ کردن بین برنامه ها بر روی سیستم عامل گوشی استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست که این دیسپلی داک در کجاها در دسترس قرار می گیرد، اما به نظر می رسد که این لوازم جانبی برای آن دسته از کسانی که فقط می خواهند گوشی خود را روی آنها حمل کنند زیاد جالب نیست، اما ممکن است که  به یک راه اندازی کامپیوتر مانند در زمانی غیر منتظره نیاز باشد و این در این مواقع بسیار کاربردی است.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر