;
coinex

آیا آی مک 4K جدید اپل هفته ی آینده عرضه می شود؟

آی مک 4K. اپل احتمالا یک آی مک 21.5 اینچی که نمایشگر رتینا با وضوح 4K دارد را به زودی در اوایل هفته آینده به لیست دستگاه های انتشار یافته اش اضافه می کند.

بر اساس یک گزارش، اپل احتمالا یک آی مک 21.5 اینچی که دارای نمایشگر رتینا با وضوح 4K می باشد را به زودی در اوایل هفته آینده به لیست دستگاه های انتشار یافته اش اضافه می کند.

در حال حاضر اپل نمایشگرهای آی مک 4K در اندازه های 27 اینچ را ارائه کرده است. هر چند شایعاتی از یک مدل 21.5 اینچ 4K برای اولین بار در ماه ژوئن و بعد از آن مجددا در ماه آگوست شنیده شد.

با توجه به سایت خبری ، 9to5Mac، اپل برای آخرین اعلام آی مک جدید 21.5 اینچی با نمایشگرهای 4K در هفته آینده، خود را آماده می کند و این محصول می تواند نهایتا به زودی، در 13 اکتبر، وارد بازار گردد. این مدل جدید به نظر فرق چندانی با مدل فعلی نخواهد داشت. فقط انتظار می رود که این مدل جدید با یک کارت گرافیکی بروزرسانی شده وارد صحنه شود. با توجه به گزارش های اخیر نشان داده شد که این مدل با یک پردازنده جدید اینتل برودول (Intel Broadwell) همراه خواهد بود در حالی که نسخه بتا سیستم عامل ال کاپیتان (El Capitan) شاملجزئیاتی از یک آی مک با یک نمایشگر رتینا با رزولوشن  4,096  در 2,304 و چهار پردازنده جدید AMD Radeon R9 بود.

چیز بیشتری  راجع به این آی مک نمی دانیم فقط لازم است بگوییم که با توجه به این انتشار اخیر از ال کاپیتان، بدون شک این دستگاه با این سیستم عامل جدید عرضه خواهد شد.

حدس و گمان ها بر این است که قیمت این آی مک حدود ۱۰۹۹ دلار باشد.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر