;
coinex

گوشی شیائومی Mi 5 به قیمت 320 دلار عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی Mi 4 وقتی که تابستان سال گذشته با قیمت 320 دلار برای مدل های 16 گیگابایتی و قیمت 400 دلار برای مدل های 64 گیگابایتی، عرضه شد سورپرایز جالبی برای بازار بود. البته گوشی در چین چنین قیمتی داشته و در سایر نقاط جهان قیمت آن کمی بیشتر بود، اما به همه ی این اوصاف با توجه به مشخصات سخت افزاری اش و این که از جانب یکی از برند های تجاری معروف ساخته شده، در آن زمان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های موجود در بازار به شمار می آمد.

شایعات جدیدی به گوشی می رسند که حاکی از این است که Mi 5 هم قیمت مدل قبلی اش  یعنی Mi 4 عرضه خواهد شد. و به این معنی است که مدل پایه ی آن با حد اقل میزان حافظه ی داخلی کمی بیشتر از 300 دلار خواهد داشت.

با توجه به گمانه زنی ها، شیائومی در این گوشی یا از پردازنده ی اسنپداگون 820 کوالکام و یا Helio X20 مدیا تک استفاده خواهد کرد. حالا با توجه به موجودیت این دو پردازنده در زمان پرده برداری گوشی یکی از آن ها استفاده خواهد شد. احتمالاً با توجه به چنین مشخصاتی شاهد یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های بازار  خواهیم بود.

از دیگر مشخصات جالب گوشی که جا دارد به آن ها اشاره کنیم شاسی فلزی، رم 4 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی و تکنولوژی سه بعدی تشخیص اثر انگشت می باشد. هر چند که همه ی این ها در حال حاضر بیش از یک حدس و گمان نیستند و هنوز کاملاً تایید نشده است.

بنابر اعلام شیائومی ساخت این گوشی 18 ماه به طول خواهد انجامید و مطابق این زمان بندی این گوشی احتمالاً در دسامبر و یا اوایل سال آینده عرضه خواهد شد، نکته ی قابل توجه این است که اسنپدراگون 820 نیز در همین حوالی عرضه می شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر