;
coinex

ابهامات بسیار در مورد مشخصات گوشی اچ تی سی وان A9

ابهامات بسیار در مورد مشخصات گوشی اچ تی سی وان A9

توئیت انجام شده توسط @OneLeaks که سابقه ی خوبی در افشا کردن اطلاعات دارد، عکس هایی از نمونه مصنوعی گوشی  HTC One A9 را نشان می دهد. اخبار ضد و نقیضی راجع به گوشی وجود دارد. در ابتدا Cher Wang یکی از بنیان گزاران و مدیر عامل شرکت در ماه ژوئن گفت که منتظر یک گوشی با نام Hero باشید. ناگهان ما در مورد یک گوشی با نام Aero شایعاتی را شنیدیم، که بسیاری این فرض را داشتند که این گوشی یک دستگاه سطح بالا خواهد بود. نتایج یک بنچمارک نشان از استفاده ی گوشی از چیپ ست 10 هسته ای مدیا تک داشت، که به باور این موضوع کمک می کرد.

مدتی بعد مشخصات گوشی اولین بار توسط Even Blass (فاش کننده ی معروف) فاش شد و نشان گر این بود که ما به جای یک گوشی سطح بالا باید انتظار یک گوشی میان رده را داشته باشیم. شرکت همایشی را در 20 اکتبر برگزار خواهد کرد و انتظار می رود که One A9 در کانون توجهات قرار گیرد.

آخرین گمانه زنی ها راجع به مشخصات گوشی حاکی از این است که گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1920*1080 خواهد آمد که با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ کار می کند. قدرت پردازشی گوشی توسط تراشه ی اسنپدراگون 617 و پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 405، تامین می شود. رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت با قابلیت ارتقا از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. دوربین پشت 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی مخصوص سلفی و ویدئو چت، باتری 2150 میلی آمپر ساعتی، ضخامت 7 میلی متری، سنسور تشخیص اثر انگشت در جلوی گوشی و سیستم عامل اندروید 6 از دیگر ویژگی های آن می باشد.

گفته می شود HTC One A9 روکش فلزی خواهد داشت و در 6 رنگ عرضه خواهد شد. بنا به شایعات گوشی در نوامبر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر