;
coinex

گوشی هوشمند جدید وان پلاس توسط FCC نشان داده شد

وان پلاس. گوشی هوشمند جدید وان پلاس توسط FCC نشان داده شد

هفته ی گذشته، وان پلاس تصدیق کرد که در تدارک رونمایی از یک گوشی هوشمند با نام تجاری جدید در ۱۲ اکتبر می باشد. ممکن است این گوشی وان پلاس ایکس نامگذاری شود، اگرچه وان پلاس هنوز از این گوشی به صورت رسمی رونمایی نکرده،  اما در حال حاضر به لطف FCC می توانیم آن را بررسی کنیم.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به تازگی یک گوشی هوشمند اعلام نشده از وان پلاس را تحت عنوان “One E1005” به تصویب رساند و همچنین دو عکس از آن هم منتشر کرد. در حالی که این عکس ها از دور گرفته شده اند ولی به وضوح دیده می شود که این شرکت چنین گوشی ای قبلا رونمایی نکرده است. لوگوی وان پلاس در قسمت عقب این گوشی دیده می شود علاوه بر آن هم به نظر می رسد که یک دوربین و فلش LED هم در پشت آن قرار گرفته باشد. یک پورت میکرو یو اس بی و دو اسپیکر قسمت پایینی این گوشی قرار گرفته است. در حالی که قسمت جلوی این گوشی طراحی ساده ای دارد.

بنا به جزئیاتی که در FCC یافت می شود، این گوشی مدل One E1005 توسط یک پردازنده با سرعت کلاک ۱.۹ گیگا هرتز تامین می شود و علاوه بر اینها قابلیت های دیگری از جمله LTE، وای فای، جی پی اس، بلوتوث ۴ و یک باتری ۲۴۵۰ میلی آمپری را به نمایش می گذارد. ظاهرا این گوشی هوشمند جدید به طول ۱۳۹ میلی متر می باشد که این طول از این موضوع حکایت دارد که صفحه نمایش این گوشی باید حدود ۵ اینچ باشد (این ابعاد شایعه شده مربوط به صفحه نمایش وان پلاس ایکس می باشد).

البته این دستگاه جدید که توسط FCC نشان داده شده، ممکن است در نهایت وان پلاس ایکس هم نباشد. شایعات قبلی که وجود داشت می گفتند که احتمالا این شرکت یک وان پلاس مینی هم منتشر کند یا شاید هم این وان پلاس مینی همان وان پلاس ایکس باشد. هنوز هیچ چیز معلوم نیست ولی به هرحال در ۱۲ اکتبر مشخص می شود که در نهایت چه اتفاقی می افتد.

 یک پورت میکرو یو اس بی و دو اسپیکر قسمت پایینی این گوشی قرار گرفته است. در حالی که قسمت جلوی این گوشی طراحی ساده ای دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر