;
coinex

سهم بازار سامسونگ در فصل سوم پایین تر از 25 درصد است

سهم بازار سامسونگ در فصل سوم پایین تر از 25 درصد است

سامسونگ امسال چهار گوشی هوشمند تحسین برانگیز (گلکسی S6، S6اج، S6 اج + و نوت 5) منتشر کرد، اما به نظر می رسد آنها برای سهم بازار جهانی این شرکت کافی نیست. با توجه به گزارش TrendForce، رشد سود سالانه این غول کره ای برای اولین بار به سمت پایین مارپیچ است، در حالیکه در سال های پیش رو به افزایش بود.

سهم بازار سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2015، 24.6 درصد است. TrendForce انتظار داشت گلکسی S6 تا پایان امسال، به 50 میلیون واحد فروش برسد، اما در حال حاضر زیر 40 میلیون واحد فروش داشته است، بدون شک به این دلیل است که نوت 5 و گلکسیS6 اج پلاس کمی زود تر از موعد مقرر به بازار عرضه شدند. در کوپرتنیو نیز سهم بازار آیفون کاهش یافته است، هر چند انتظار می رود، اپل اپل سهم بازار از دست رفته را با عرضه آیفون 6S و آیفون 6S پلاس به دست آورد.
تنها تولید کنندگانی که در سه ماهه سوم سهم بازار رو به رشد داشتند، هوآوی و لنوو بودند. هوآوی اولین تولید کننده گوشی های هوشمند در تاریخ این کشور چین است، که به 100 میلیون فروش گوشی های هوشمند رسیده، که با توجه به رشد سریع دیده شده از این شرکت در سال گذشته تعجب آور نیست. سامسونگ بدون شک نگران، توجهات جلب شده به چین به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای گوشی های هوشمند است، بنابر این در حال حاضر در معرض رقابت شدید با هر دو شرکت اپل و هوآوی است.
لازم نیست سامسونگ بیش از حد، نگران باشد، زیرا روز های اوج این شرکت با به دست آوردن محبوبیت دستگاه های رده پایین  بود. حال اگر دستگاه های بهتر با قیمت های پایین تر در آینده، ارائه دهد، سهم بازار خود را در جهت مثبت، باز پس می گیرد و یا حداقل برتری خود را بیش از دیگران حفظ می کند.

سهم بازار سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2015، 24.6 درصد است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر