;
coinex

گوشی گلگسی اس 7 سامسونگ به پورت USB نوع C مجهز خواهد شد

گوشی گلگسی اس 7 سامسونگ به پورت USB نوع C تجهییز خواهد شد

انتظار می رود گلکسی اس 7 در اوایل سال بعد میلادی عرضه شود و و علی رغم اینکه زمان قابل توجهی تا آن وجود دارد، هر روز شایعات و اخبار زیادی از این گوشی به گوش می رسد. اخیراً خبر های زیادی مبنی بر چیپ ست مورد استفاده در این دستگاه به گوش رسید. با توجه به این اخبار، به احتمال زیاد این گوشی در دو مدل مختلف و با دو چیپ ست اسنپدراگون 820 و اکزینیوس جدید سامسونگ (8890) ارائه خواهد شد. بعضی از منابع حتی از وجود مدل سوم و چیپ سومی سخن به میان آورده اند.

حالا خبر جدید راجع به این پرچمدار جدید سامسونگ در سال 2016 این است که گوشی به پورت USB از نوع C مجهز خواهد بود.

به نظر می رسد که تصمیم سامسونگ مبنی بر استفاده از این نوع USB در گوشی جدیدش منطقی باشد چرا که یکی از نیاز های گوشی سطح بالا و پرچمدار این است که دارای سرعت انتقال اطلاعات و سرعت شارژ باتری بالا باشد. به نظر می رسد که پورت USB نوع C این نوع نیاز گوشی پرچمدار را مرتفع کند.

همچنین سامسونگ برای عقب نماندن از عرصه ی رقابت با رقیب دیرینه اش یعنی اپل و به نوعی در تقابل با فناوری تاچ سه بعدی اپل، نسل بعدی گوشی های گلکسی اس 6 را به فناوری ClearForce مجهز خواهد کرد. همچنین قرار است تا به منظور پایین آمدن وزن و بالا رفتن مقاومت گلکسی اس 7، در بدنه ی آن از آلیاژ منیزیم استفاده شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر