;
coinex

تصاویر لو رفته از تبلت ۱۸.۴ اینچی گلکسی ویو

گلکسی ویو. سامسونگ از چند ماه پیش در حال کار بر روی یک تبلت غول پیکر اندرویدی که به نوعی بزرگترین تبلت در خط تولید این شرکت می باشد و گلکسی ویو (Galaxy View) نامگذاری شده، می باشد.

سامسونگ از چند ماه پیش در حال کار بر روی یک تبلت غول پیکر اندرویدی که به نوعی بزرگترین تبلت در خط تولید این شرکت می باشد و گلکسی ویو (Galaxy View) نامگذاری شده، می باشد. اطلاعت مربوط به این تبلت زمان دیگری به صورت آنلاین در دسترس قرار می گیرد و ما در حال حاضر تصاویری منحصر بفرد از این تبلت غول پیکر ۱۸.۴ اینچی در اختیار داریم. خوشبختانه این تبلت گلکسی ویو علی رغم اندازه ی بزرگش طوری طراحی شده است که هنگامی که از نزدیک به آن نگاه می کنیم خیلی بزرگ و غیر معمول به چشم نمی آید.

در واقع سامسونگ برای طراحی ایستاده ی این تبلت تلاش زیادی کرده است. آیا شما متوجه کم شدن یکی از گزینه های این تبلت شده اید؟ بله درست متوجه شدید! دکمه ی اصلی یا Home بر روی این تبلت وجود ندارد و این در طول چند سال اخیر اولین باری است که ما شاهد یک تبلت سامسونگ بدون دکمه ی هوم هستیم. این تبلت دکمه های پیمایش را بر روی صفحه نمایش به نمایش می گذارد که ممکن است این تصاویر آنها را به وضوح نشان ندهند. خب با وجود این سایز و اندازه از این صفحه نمایش تعجب آور نیست که فشردن دکمه های آن به سختی صورت گیرد.

چیز دیگری که در این تبلت قابل توجه است، داک یا همان پایه ای است که این تبلت را ایستاده نگه می دارد. این داک که اساسا یک جلد پشت زاویه دار می باشد، صفحه نمایش را در دو زاویه ی متفاوت نگه می دارد. یکی حالت ایستاده ی آن است که برای مشاهده ی فیلم و یا ویدئو چت مناسب است و یکی حالت تقریبا مسطح است که برای بازی و یا تایپ کردن مناسب می باشد. چیز دیگری که جدید به نظر می رسد دوربین جلوی این دستگاه می باشد و دلیل اینکه می گوییم ویژگی جدید این است که این قابلیت در لیست بنچمارک GFXBench این دستگاه ذکر نشده بود.

این تصاویر تبلیغاتی هستند و ما فکر می کنیم که این تبلت گلکسی ویو مانند هر محصول دیگیر در عمل به عنوان یک محصول درجه یک و بدون عیب و نقص نباشد. به هر حال دیدن این تصاویر هم خالی از لطف نیست و شما می توانید نظر خود را در ارتباط با این تبلت با ما در میان بگذارید.

دکمه ی اصلی یا Home بر روی این تبلت وجود ندارد و این در طول چند سال اخیر اولین باری است که ما شاهد یک تبلت سامسونگ بدون دکمه ی هوم هستیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر