;
coinex

گوشی هوشمند جدید ایسر به نام Liquid Jade Primo یک کامپیوتر جیبی واقعی است

Liquid Jade Primo. گوشی هوشمند جدید ایسر به نام Liquid Jade Primo یک کامپیوتر جیبی واقعی است

بعد از آنکه مایکروسافت پرچمداران خودش، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را معرفی کرد، ایسر سرتیتر اخبار و رسانه ها را برای مطرح کردن Liquid Jade Primo خود در اختیار گرفت. شاید بتوان گفت این اقدام ایسر اولین و تنهاترین اقدام سازندگان گوشی های هوشمند در جهت تولید گوشی های هوشمند با پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل می باشد و البته باید گفت که ایسر با این گوشی هوشمند خود نیز به خوبی توانسته است با پرچمداران جدید مایکروسافت رقابت نماید. ایسر نه تنها این موضوع را روشن ساخته که Jade Primo از کانتینیوم (Continuum) پشتیبانی می کند بلکه بیان کرده که یک داک به همراه این دستگاه ارسال می کند. به تازگی قیمت آن هم آشکار شده است.

ایسر اعلام کرد که این دستگاه در فیلیپین به قیمت ۱۸۹۹۰ پزوی فیلیپین (حدود ۴۰۰ دلار) می باشد و قرار است که در ماه دسامبر توزیع شود. اگر بخواهیم از نظر قیمت مقایسه ای بین گوشی های مایکروسافت با این گوشی داشته باشیم باید بگوییم که گوشی لومیا ۹۵۰ به قیمت ۵۴۹ دلار و گوشی بزرگتر لومیا ۹۵۰ ایکس ال به قیمت ۶۴۹ دلار می باشد.

این قیمت ها با در نظر گرفتن مشخصات این گوشی ها بد به نظر نمی رسند. البته دو پرچمدار لومیا از آخرین المان های سخت افزاری بهره می برند و از برخی جنبه ها این گوشی سطح پایین تری دارد. این گوشی همانند لومیا ۹۵۰ دارای پردازشگر کوآلکام اسنپدراگون ۸۰۸ می باشد که با یک رم ۳ گیگا بایتی همراه می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگتر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است.

احتمالا قیمت ۴۰۰ دلاری که در بالا ذکر شد برای همه ی بازارها یکی نیست اما یک معیار محسوب می شود. یکی از فاکتورهایی که باید در نظر گرفته شود این است که آیا با این قیمت، این گوشی شامل این کانتینیوم داکی که ایسر وعده داده بود می شود یا خیر!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر