;
coinex

فیس بوک مشکل تخلیه باتری برنامه نسخه iOS خود را رفع کرد

فیس بوک مشکل تخلیه باتری برنامه نسخه iOS خود را رفع کرد

در صورت استفاده از برنامه iOS فیس بوک، ممکن است متوجه شده باشید که این برنامه باتری دستگاه را خیلی تحت فشار قرار می دهد، و منجر به کاهش به مراتب سریع تر سطح شارژ باتری می شود. کاربران به طور فزاینده در مورد این مشکل واکنش نشان داده اند، و در پرتو اعتراض آن ها، فیس بوک این هفته با صدور بیانیه ای گفت: به دنبال رفع این مشکل است.

اوایل امروز، این شبکه  اجتماعی یک به بروز رسانی برای برنامه نسخه ios خود، منتشر کرد که از قرار معلوم نسخه جدید موضوع باتری را رفع کرده است.
عصر امروز در یک استاتوس ارسال شده، آری گرانت فیس بوک جزئیات برخی از مسائل و مشکلاتی که برنامه iOS این شبکه اجتماعی از آن رنج میبرد را به تفصیل بیان کرد. یکی از این موارد “اسپین CPU” در کد شبکه می باشد. گرانت توضیح می دهد که:
“اسپین CPU مانند یک کودک است که ماشین سوال می پرسد ، “کی می رسیم؟ کی می رسیم ؟ کی می رسیم ؟ “تکرار این سوال هیچ گونه نتیجه ای در پیشرفت رسیدن به مقصد ندارد. این تکرار پردازش باعث می شود برنامه ما به استفاده بیش از حد از باتری بپردازد.”
علاوه بر آن، مدیریت جلسات صوتی iOS دلیل برخی از مشکلات در آن شده است. اگر شما این برنامه را بر روی آی فون خود داشته باشید، متوجه شده اید که پس از تماشای یک ویدیو، بخش صوتی آن باز می ماند،به گفته فیسبوک، به روز رسانی امروز این برنامه، این مشکل و همچنین مشکل چرخش CPU، را حل کرده است.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر