;
coinex

اپل از یک روش جدید و جذاب برای آموزش 3D Touch به مردم استفاده می کند

اپل از یک روش جدید و جذاب برای آموزش 3D Touch به مردم استفاده می کند

آیفون های جدید اپل در کنار بسیاری از قابلیت های جدیدی که با آنها همراه هستند، از قابلیت خاص تاچ سه بعدی (3D Touch) برای صفحه نمایش لمسی برخوردارند، شاید در مورد این ویژگی بدانید، اینکه صفحه نمایش با این قابلیت بر میزان نیروی اعمال شده واکنش های متفاوتی نشان می دهد، به عنوان مثال، شما می توانید با لمس سبک تر “یک نگاه زیرچشمی” به اطلاعات داشته باشید و با فشار قوی تر، اطلاعات را “پاپ” کنید.

حال اپل در حال آموزش این قابلیت به مشتریان، است، در واقع این شرکت با استفاده از یک میز بزرگ در اپل استورهای سانفرانسیسکو و نیویورک، که به لمس واکنش نشان می دهند، قصد آموزش تاچ سه بعدی را داد. در این دو اپل استور، آیفون ها در دو ردیف روی میز که در واقع یک صفحه نمایش غول پیکر می باشد، گذاشته شده اند. با ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی می توان امواجی ایجاد کرد، که شدت این امواج به میزان نیروی وارد دشده بستگی دارد و اجازه می دهد تا کاربران با ماهی های مجازی روی آیفون ها ارتباط برقرار کرده و آن را به جهاتی حرکت دهند.
ایده این کار همین است که از آنجا که تاچ سه بعدی، نیروی لمسی وارد شده بر روی صفحه نمایش آیفون را شناسایی و امکان رفتارهای مختلف را بر اساس فشار وارد شده فراهم می کند، امواج ایجاد شده روی میز این میزان نیرو را نشان می دهد و ماهی مجازی با این میزان فشار حرکت های متفاوتی از خود نشان می دهد و با تعامل با این موارد، کاربر قابلیت تاچ سه بعدی را درک می کند.
به این دلیل که این ویژگی نامرئی است و جلو چشم نیست، بسیاری از کاربران به احتمال زیاد از وجود آن بی اطلاع می باشند، بر این اساس، اپل از طریق این گونه اقدامات سعی در گسترش آشنایی با آن را دارد، به نوعی تبلیغی اختصاصی با محوریت تاچ سه بعدی محسوب می شود.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر