;
coinex

به نظر نوکیا قصد تولید گجت های پوشیدنی را دارد

به نظر نوکیا قصد تولید گجت های پوشیدنی را دارد

به نظر می رسد که نوکیا در حال برنامه ریزی برای ورود به دنیای تجارت گجت های پوشیدنی است. در واقع این شرکت اساس نامه ی خود را به طوری اطلاح کرده است که شامل محصولات پوشیدنی نیز شده است. اخیراً نیز خبر هایی مبنی بر اینکه نوکیا تمایل بسیاری بر تولید پوشیدنی های هوشمند که روی سلامت انسان تمرکز دارد، به گوش می رسد.

این در حالی است که دو سال پیش نوکیا پنتنتی را به ثبت رساند، این پتنت یک محصول پوشیدنی بود و بیشتر شبیه یک دستبند هوشمند بود تا یک ساعت. آن محصول دارای چندین صفحه نمایش می شد که هر کدام وظیفه ی خاصی را بر عهده داشتند.

از سوی دیگر شرکت آگهی های استخدام افراد متخصص در این زمینه را منتشر کرده است. با قرار دادن همه ی این اخبار در کنار هم می توان این نتیجه گیری را کرد که نوکیا قصد دارد به ساخت محصولی بپردازد که با پردازش اطلاعات خام از طریق الگوریتم هایی، به سلامت انسان کمک کند، که البته این محصول ساعت هوشمند نیز می تواند باشد اما گمانه زنی ها، بیشتر به این سمت است که این محصول جدید دستبند هوشمند خواهد بود. حال سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که در این بازار شلوغ گجت ها  و دستبند ها، آیا نوکیا می تواند محصولی را تولید کند که فروش فوق العاده ای داشته باشد؟ این سوالی است که در حال حاضر نمی توان جوابی را برای آن مشخص کرد اما شاید در روز معرفی رسمی محصول جدید جواب این سوال مشخص شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر