;
coinex

مرورگر سبک و سریع برای دستگاه های اندرویدی با پردازنده اسنپدراگون

Rbrowser یک مرورگر سبک و سریع برای دستگاه های اندرویدی با پردازنده اسنپدراگون است

اگر شما صاحب یک دستگاه اندرویدی هستید که توسط هر یک از تراشه اسنپدراگون شرکت کوآلکوم ساخته شده است، و می خواهید یک مرورگر اینترنت را جایگزین کنید، می توانید سرعت  مرورگر Rbrowser را امتحان نمایید. در واقع، این مرورگر یک کد کرومیوم بهینه سازی شده برای پردازنده اسنپ دراگون است، که یک دستور یکپارچه سریع و کارآمد برای یک مرورگر مناسب برای اکثر دستگاه های اندرویدی می باشد.
این مرورگر به خصوص در گوشی های هوشمند مجهز به اسنپ دراگون 801 بسیار قدرتمند عمل می کند.(البته کاملا مانند مرورگر سافاری روی آخرین آیفون هاکه سرعت قابل توجهی دارد) نیست، قبل از ارائه یک صفحه وب سنگین، یک مکث کوتاه خواهد داشت. اما هنگامی که همه چیز لود و آماده شد، خیلی با سرعت، روان و لذتبخش، بدون هیچ وقفه ای صفحه وب را باز می کند.
Rbrowser ساخته شده بر پایه کرومیوم است، برای آشنایی شما با کرومیوم و کرومیوم او اس باید بگوییم که این دو یک جفت پروژه متن باز هستند که به ترتیب به مرورگر وب گوگل کروم و سیستم عامل گوگل کروم قدرت می بخشند. پروژه سیستم عامل کرومیوم با هدف توسعه یک سیستم عامل تحت وب متمرکز و تجربه محاسبات سریع، ساده و امن می باشد، در حالی که پروژه کرومیوم برای ساخت یک رابط کاربری برای تجربه وب سریع تر، امن تر، و با ثبات تر از جایگزین های موجود است. این مرورگر برای کاربران اندرویدی آشنا و بسیار آسان است، منوی “تنظیمات” آن نیز گزینه های زیادی ارائه می دهد. انتخاب یک صفحه اصلی و موتور جستجو پیش فرض کاملا استاندارد است، اما گذشته از آن دارای حالت فراگیر تمام صفحه، حالت شب در روشنایی کم به منظور اذیت نشدن شبکیه چشم، حالت پاور سیوینگ (که الگوریتم های غیر ضروری را غیر فعال می کند) و اوتو فیل می باشد. از طرفی قابلیت “Edge swip” به کاربر امکان اسکرول بین صفحات قبلی را به سادگی با کشیدن لبه صفحه نمایش به چپ و راست فراهم می کند.
از نقطه نظر ویژگی های حفظ حریم خصوصی و امنیتی، آگهی های درون برنامه ای و بلوک های پاپ آپ به شدت قابل توجه می باشند، با گزینه های پاکسازی کامل اطلاعات خصوصی (هیستوری، حافظه نهان، کوکی ها و از این قبیل) ذخیره شده توسط مرورگر همراه می باشد و از توانایی انتخاب مجوز فردی برای لوکیشن، دسترسی به میکروفون، و دوربین، برخوردار است. بسیاری از این گزینه  ها ضامن امنیتی خوبی برای هر سایت می باشد، که سطح کنترلی مناسبی را ارائه می دهد.
به طور کلی، Rbrowser پتانسیل خوبی دارد و به اندازه کافی پایدار است که به عنوان درایور روزانه شما در نظر گرفته شود.

دارای حالت فراگیر تمام صفحه، حالت شب در روشنایی کم به منظور اذیت نشدن شبکیه چشم، حالت پاور سیوینگ (که الگوریتم های غیر ضروری را غیر فعال می کند) و اوتو فیل می باشد.

قابلیت "Edge swip" به کاربر امکان اسکرول بین صفحات قبلی را به سادگی با کشیدن لبه صفحه نمایش به چپ و راست فراهم می کند

آگهی های درون برنامه ای و بلوک های پاپ آپ به شدت قابل توجه می باشند

مرورگر Rbrowser

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر