;
coinex

شواهدی از سرفیس فون مایکروسافت یافت شده است

شواهدی از سرفیس فون مایکروسافت یافت شده است

مدت زمان طولانی است که شایعاتی حول اینکه مایکروسافت در حال کار روی یک سرفیس فون می باشد وجود دارد، البته واقعا انتظار نمی رفت چیزی فراتر از شایعات و گمانه زنی باشد. اما این بار، یک خبرنگار ادعا می کند که شواهدی به طور مستقیم در مقر مایکروسافت دیده است که اثبات می کند، آثار کار بر روی سرفیس فون ها به چشم می خورد.

خوشبختانه، این خبرنگار دیوید پیرس است، که قبلا با The Verge همکاری می کرد و در حال حاضر برای Wired کار می کند، بنا بر این او یک منبع بسیار معتبر است. با توجه به گفته پیرس، مایکروسافت در پروسه ساخت یک نمونه گوشی اولیه است، او به طور مستقیم نمی گویند که این گوشی همان سرفیس فون افسانه ای بوده است، اما از طرفی  به هیچ وجه هم اشاره ای به این نمی کند که شواهد دیده شده مربوط به گوشی های مارک لومیا بوده و حتی مشاهده شده که این نمونه توسط تیم سرفیس ساخته می شود، که این مفهوم زیادی در پی دارد.
با این حال، اگر تنها در مراحل اولیه باشد، انتظار می رود که احتمالا طی یک اعلام رسمی توسط مایکروسافت در سال 2016 سرفیس فون معرفی شود، که تا حدی با زمانبندی که در شایعات قبلی به گوش می خورد، مطابق است. اگر چه، این شایعه که سرفیس فون در اوایل سال 2016 معرفی می شود به نظر بعید می رسد، زیرا مایکروسافت نیاز به پشت سر گذاشتن نمونه سازی و قالب طرح نهایی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر